Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2010 13:31 - Македония,Тракия,Мизия
Автор: solinvictus Категория: История   
Прочетен: 9825 Коментари: 63 Гласове:
17

Последна промяна: 01.11.2010 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Македония без българите ,огън да я гори!"-Ванче Михайлов




.....Румънските вестници пишат, че мъчно би се намерило на света управление, добро като турското. Сръбските вестници пишат, че в Македония всичко е тръгнало по мед и масло, ами нямало признателни хора. Гръцките вестници пишат, че македонските "дебелоглави варвари" се бунтували, защото не знаели какво правят. И румънските, и сръбските, и гръцките вестници пишат, че ний сме били чудовища, от които страдали румъни, страдали сърби, страдали гърци... Турци, румъни, сърби, гърци щели да се борят дружно против нас! Затова румънският, сръбският и гръцкият посланици в Цариград не изпущат повод за напомняне на турското правителство да усили преследванията си против недоволния македонски българин. Затова румънските, гръцките и сръбските консули в нашата земя правят шпионски услуги на хьокюмата и му съдействуват в неговите безплодни усилия да се разправи с нас. Румъните и сърбите още не са повели крак, но гърците идат.... Ето какво съобщава гръцкият лист "Константинополис": "Някои студенти от Атинския университет, турски поданици, пожелаха чрез турското посолство в Атина да постъпят в редовете на турската войска с цел да услужат на негово императорско величество султана и на високата му дърхава. Императорското правителство се отнесе благосклонно към това желание и вече се издаде императорско ираде, с което се разрешава приемането на казаните студенти за войници на турска служба." Пфю! Нека дойдат, ний ще ги посрещнем, както подобава... С нашето презрение и с нашия куршум, както посрещаме войската на Абдул Хамида, както бихме посрещнали войските на краля Карола и на краля Александра, и на краля Георгя, ако бъдем честити да ги видим някога... Прочее, ако днес отворихме дума за румънската, сръбската и гръцката политики спрямо Македония и македонците, направихме го не от голяма еня, кой, как, де пропада. А защото в земята ни, край нас българите, живеят и по някоя стотица или хиляда разхвърлени тук-там куцовласи, сърбомани, гъркомани и гърци, които съобразяват отношенията си към нашето революционно дело с румънския, сръбския и гръцки ветрища. Та преди да говорим за поведението на тия братя, рекохме да видим нечистите изводи, от които те, сиромаси, пият нечиста вода...   в. "Свобода или смърт", брой 11, 14 април 1903 г.


.....
..Не е за него дума! - говоря за тълпата, за пъстрата оная, що пъпли по стъгдите и празна се прозява: загледай се в лицата, не са човешки - вълчи... Вълка - удри в зъбите!   А пък народът - знаеш: след ралото си ходи, над калната мотика измъчен се привежда и с брадва на ръката по мраз в горите броди, - трудът му е утеха, трудът му е надежда.   Такъв го аз обичам: обичам го, не крия, тъй както може само синът баща да люби, с наивната му глупост и детска простотия, с пороците му дребни и халосии груби.   Ала погледай, ето - обраснали с бодли, обраснали с трънаци обширните полета... все пак така те нивга не би се изтощили и всякога са почва, от нищо неначета.

image  Пейо Тотев Крачолов- Яворов  
Да си спомним за тях!



Тагове:   македония,


Гласувай:
17



1. andrei - Благодаря за публикацията!
01.11.2010 13:58
От дядо си притежавам албум "МАКЕДОНИЯ".Колкото пъти и да го отворя сълзи се стичат по лицето ми...Истински българи и мъже са били тогава...Не мога да ги сравня с днешните пъзльовци и родоотстъпници...Бъди здрав!
цитирай
2. solinvictus - да, осанката им е мого респектир...
01.11.2010 14:56
да ,осанката им е мого респектираща!
Бъди здрав и ти!
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Честит празник, solinvictus!
01.11.2010 18:52
"Нека дойдат, ний ще ги посрещнем, както подобава...С нашето презрение и с нашия куршум,..."
Как само народът ни, българите, са отвоювали името и достойнството си от времето, понякога с лека ръка пиляно от безлични политици. Яворов постинг!
цитирай
4. solinvictus - Това е Духът! И на теб!
01.11.2010 20:27
Това е Духът!
И на теб!
цитирай
5. iuliuscaesar - за съжаление всичко е безвъзратно ...
01.11.2010 21:13
за съжаление всичко е безвъзратно загубено
цитирай
6. solinvictus - всичко не ! Тези които се самоп...
01.11.2010 22:05
всичко не !
Тези които се самопределят като други си е тяхна работа но тези от снимките не са загубени те завинаги си остават българи и в пантеона на България!
цитирай
7. saradiva - !!!
01.11.2010 23:06
Инвикти, браво!
Непредвидим си
цитирай
8. solinvictus - не ,ти си по ...
02.11.2010 00:06
не ,ти си по ...
цитирай
9. d3bep - :)
02.11.2010 10:21
Великолепно, браво!
Мисля си, че на макетата предстои да им мине... Както нас ни надъхваха с антикомунизъм, така и тях с антибългаризъм, и те, опиянени от "свободата" не даваха дума да се каже...
Обаче, години по - късно ние май май поотрезняхме какво се случва, та ми се струва, че може и те...
Още повече че от тоя ЕС ако има някаква полза, то ще е в отпадането на границата с макетата.... Да видим къде ше дуйне ветъро.
Не е нужно да сме една държава ,важното е да сме един народ.
цитирай
10. solinvictus - Аз си мисля като един, стар комита. . ...
02.11.2010 10:46
Аз си мисля като един,стар комита...ако те са българи и живеят с това самосъзнание ,ще се преборят САМИ,ако не ще бъдат ени други за нас!
Но тези коита са се борили и умирали за това да бъдат българи ,а някои сега искат да го изопачат ,трябва българите да им попречат!
По всякакъв начин!
Това не е демокрация ,а кражба ...а тя се наказва!
мдаа
цитирай
11. sande - Защо макетата не искат да са българи?
03.11.2010 09:39
Защото България не успява във войните. И става още по-лошо.
Защото всички са против - и съседните страни, и Великите сили и --- всички. Никой не иска голяма държава на това място, по-голяма от Франция и пр.
Геополитически мястото я превръща във фактор.
Защото се пръква на сцената, като съвременна държава, много късно, в началото на 20 век.Късно.
Защото се включва във Втората световна война на страната на Хитлер.
Защото царската полиция и царските войскари компроментират идеята за освобождение на Македония с беззакония, жестокости, грабежи, мародерство и какво ли не.Престарат се до безумие.
Защото "вожда и учителя" Георги Димитров под диктата на Сталин предава Македония. Коминтерна създава македонсксата нация и македонския език. И пуска безумната идея в действие - н Пиринско ги прекръстват на маседовци и им доставят учебници от Скопие.
/БКП/БСП още нямат акт на осъждане и отхвърляне на този факт/.
Г. Димитров и ОФ-правителството предават ръковозителите на българската администрация във Вардрска Македония на Народния суд в Скопие - цивилни, военни, полиция - и всички са осъдени кой на смърт чрез стрелянье, кой на смърт чрез бесенье, кой на дълги години робия в Идризово.
По същия параграф - за сътрудничество с окураторот - са осъдени и местните. Цвета.
Под ембаргото от Москва след това Македония е изоставена.
Та досега. По разни причини.
Много след това идват изтъкваните после и до днес причини: сърбокомунистически македонизъм, държавна политика, насилие и пр.
цитирай
12. d3bep - :)
03.11.2010 09:40
Въпреки това аз и до днес срещам македонци. Просто хванали колата. Или влака. Ей така, да дойдат да видят България. Морето...
цитирай
13. solinvictus - Защото България не успява във во...
03.11.2010 10:17
sande написа:
Защото България не успява във войните. И става още по-лошо.
Защото всички са против - и съседните страни, и Великите сили и --- всички.

да ,прав си за всичко причините са много и всичките са верни!
Но сега е друго време ,ако тези хора се чувстват българи ,трябва те да търсят помощ или съдействие и да се борят и т.н.
Ако те, не го правят,значи не са българи и точка!

Но за историята си ние трябва да воюваме и да не отстъпваме на такива които заявават ,че не са българи!
Значи искат да я откраднат ,хехе
мдаа
цитирай
14. solinvictus - Въпреки това аз и до днес срещам м...
03.11.2010 10:19
d3bep написа:
Въпреки това аз и до днес срещам македонци. Просто хванали колата. Или влака. Ей така, да дойдат да видят България. Морето...


Разбира се, България е свободна държава!
цитирай
15. tzarkarui - Това не е демокрация, а кражба. . . а ...
03.11.2010 17:18
solinvictus написа:
Това не е демокрация ,а кражба ...а тя се наказва!
мдаа

Браткиш, демокрацията предполага Свободни ХОРа, а такива в БълГария сега-засега няма. Както се и очертава няма и да има. Може и да съм малко черноглед де, но това, което виждат очите ми - Патриотите станаха Мутриоти (хАтака). То си е наследство и от комунизма - щото ВиШото образУвание и комунизма до сега не са простили никому..:)
цитирай
16. solinvictus - Е, браткиш, черноглед си штот сме ...
03.11.2010 18:35
Е, браткиш ,черноглед си штот сме възпитани по камунистически ,младежите и новите поколения ще бъдат по добри от нас -убеден съм!
ХОРата продължават да се търсят!хехе
цитирай
17. d3bep - Е, браткиш, черноглед си штот сме ...
04.11.2010 12:07
solinvictus написа:
Е, браткиш ,черноглед си штот сме възпитани по камунистически ,младежите и новите поколения ще бъдат по добри от нас -убеден съм!
ХОРата продължават да се търсят!хехе

Абсолютно си неоправдан оптимист тук, имам директен поглед върху системата на средното и висшето образование и мога да ти кажа ,че съвременните ученици са предимно по - добри крадци и наркомани. Значително по - тъпи, не случайно при дядо Тошо като ходехме на олимпиада по математика и физика и другите отбори стискаха палци да вземат второто място, а днес сме под средното ниво... На западналият откъм образование свят.
цитирай
18. solinvictus - Ми то щото бяха ни учили и бяхме то...
04.11.2010 13:45
Ми то щото бяха ни учили и бяхме толкова надарени ,че виж до какво ни докараха нашето поколение.
Изобщо не съм съгласен ,че младите били тъпи и необразовани, а пък от нас струяла една научност.
С децата трябва да се работи!
и сега децата се представят много добре на олимпиадите,номера е да се използва този интелект за всички българи ,а не да отива в германци и ингилизи.
носталгията по бай тошо е голяма манипулация-диктатурата си е миерда!
цитирай
19. tzarkarui - Аха
05.11.2010 00:49
d3bep написа:
solinvictus написа:
Е, браткиш ,черноглед си штот сме възпитани по камунистически ,младежите и новите поколения ще бъдат по добри от нас -убеден съм!
ХОРата продължават да се търсят!хехе

Абсолютно си неоправдан оптимист тук, имам директен поглед върху системата на средното и висшето образование и мога да ти кажа ,че съвременните ученици са предимно по - добри крадци и наркомани. Значително по - тъпи, не случайно при дядо Тошо като ходехме на олимпиада по математика и физика и другите отбори стискаха палци да вземат второто място, а днес сме под средното ниво... На западналият откъм образование свят.

Съгласен съм - браткиша Сол е бая голям оптимист. Щото по хиспаниите - само фиеста до дупка. А младежите в БГ са неграмотни в мнозинството си. Погледни само из нета - ами те не могат да пишат. И не само това - даже и не се срамуват от неграмотността си. Не им са ясни корените на думите. А тези корени определят речта и разбирането. След като коренно не можеш да си обясниш една дума, какво означава за цяло изречение и неговия смисъл. Не говоря за изключенията. Защото има и много надарени младежи, грамотни, амбициозни да станат №1 в попрището, което са си избрали. За тях - браво. А за останалите? Ами на тях мисленето им причинява мигрена. Последния случай на "отказ за мислене" - дъщеря на моя приятелка завърши туризъм, взе си дипломата - "вишо":) - не я знам какво е учила, но запаса и от английски думи е не повече от 100-200. Откри се едно работно място за fly attendant - е, не я взеха - бъкел чужди езици не говори. А си е губила 5 години времето да учи "Вишо" - и после кво? - продавачка в магазин. И не е проблема в децата, нито даже в техните родители. Проблема е в родителите на техните родители, даже и в тяхните родители. Кой да работи с тези деца след като те се приберат в къщи и се лепват за "Робинята Изаура" барабар с "родителите си". Да не говорим за нечистоплътността и мръсотията в БГ - това е тема, която е безкрайна - да не я отварям...:)
цитирай
20. solinvictus - хехе ми аз така казвам, браткиш т...
05.11.2010 02:07
хехе ми аз така казвам ,браткиш трябва да се работи с децата(спомни си каква поръка имаше мантгалЪт към наследниците си за децата родени в комуната) да не мислиш,че той го е измислил?
Как да пишат децата правилно ,като джурналистки с вишо не моат да говорят ,сричат текстове,писането по вестниците им е с объркан словоред и с ена дума ЧАЛГАДЖИЙНИЦА!
Пък иначе с претенции!
неграмотността е навсякъде ,по статистка в хиспания не завършвали 60% от започващите образуванивто си!?!?!
мдаа
цитирай
21. d3bep - :)
05.11.2010 09:04
Ми ти хубаво г оказваш, Сол, ама ид ии виж образователната система. Виж, че за училището един ученик е по - ценен от един учител. Че е направено така, че учителите да търпят учениците даже да ги бият, за да не ги накаже директорката. Щото иначе ги снимат и ги пускат по нета и пак ги наказват за неовладяване на ситуацията ,а никого не могат да спрат да влиза с камери и цигари в час. Че учебниците са профански, от блоговете да свалят нещо , по - разумно ше е. Че на никого не смеят да оставят двойка. Изпъдят ли го, училището губи няколко хилки годишно, Изпъдят ли учител, няма да му плащат заплата а и без туй искат съкращения. Извода е прост: От учител и ученик съвременното училище предпочита да изпъди учител.

При това положение: Кой остава учител, на какво може да ги научи и кой какво работи с децата? И откъде изскача будната ти увереност, че те са по - умни от нас? Мойта неувереност на факти, цял живот съм бил покрай учителки, баба ми, майка ми, други....

А за висшото искаш ли да говорим че там аз иамм личен взор...
Даже на заглавните страници на работи по филологии молетиса, съм виждал гениите да пишат "Вишу образувание".

Е, и как ги виждаш тея умни и образовани деца?
Некое самообразоващо се ако има...
Всичк иостанал иса централно в трапа.
Аз не казвам, че не може да се въведе ред.
А че сегашното им поколение и него трябва да почакаме да отмре, щото то е поколение на мутреене, простотизъм и консуматори, които няма да се поправят.
цитирай
22. tzarkarui - Ха,ха
05.11.2010 09:23
Това с обърнатия словоред е направо за Гинес. Журналята са изкукали яко - сигурно имат вишо образУвание...Хаха...:) И понеже (както твърдиш че с децата трябва да се работи) професията ми е баш детска психология и педагогика ще ти прошушна един мой спомен.

Като се установих да живея у Финско - имах една приятелка, българка, от Филибето. Преподаваше на деца (хей, тя сега май е у Мадрид), та я питам за методиката на преподаване, задължителни упражнения, домашни - въобще всичко. Отговорът и ме шашна: - Никакви задължения към децата - Те сами си избират какво и как да учат. Ролята на учителя е да отговаря и доставя информацията, която децата САМИ ИСКАТ ОТ НЕГО! Те това ме хвърли не в тъча, ами направо в корнер. Но с времето разбрах, че ТОВА Е НАЧИНА! Защото не трябва да се "наливат" в главите на децата ЩАМПИ И МАТРИЦИ с които те да мислят, а трябва да се насърчава креативността им оригинален начин на мислене. ЗАЩОТО ПОДРАЖАНИЕТО (ЩАМПИРАНЕ) ВОДИ ДО ПРОФАНИЗАЦИЯ! А всички човешки индивиди ПОДРАЖАВАТ още от детските ясли. Те това подражание промива истинската същност на човека, вкарва го в Матрица (която аз назовавам Щампа), а Матрицата не позволява Творчество. Което Творчество е Божественото Начало у Човека. Защото целта на човешкото съществуване не е да станем "Кучето на Павлов", а да Създадем (пак Творчество) Уникална и Различна Реалност (всеки един от нас) - Уникална Реалност, която да има допирни точки до Уникалните Реалности на останалите ХОРа. И те тук е скрит "ключа от бараката" - защото днешното образУвание (пък и вчерашното) се базира на уеднаквяването - демек Щампиране. И понеже и Родителите са Щампирани (както и техните Родители), то шансЪТ за децата е нула. А ние сме "Богове в Амнеция" - http://karutzar.blogspot.com/2007/09/blog-post_14.html
Тези "нещица" съм ги писал още от "Време оно", ама...
:) Браткиш Сол, мисля да си събера всичките коментари и да си ги пусна към отделен пост в блога - постоянно допълващ се. Как мислиш по въпроса?
:)
цитирай
23. solinvictus - Е, и как ги виждаш тея умни и о...
05.11.2010 09:52
d3bep написа:


Е, и как ги виждаш тея умни и образовани деца?
Некое самообразоващо се ако има...
Всичк иостанал иса централно в трапа.
Аз не казвам, че не може да се въведе ред.
А че сегашното им поколение и него трябва да почакаме да отмре, щото то е поколение на мутреене, простотизъм и консуматори, които няма да се поправят.

Mатреала е добър лека полека ще се самоизчисти.Дисциплината в човешка група е задължителна това си е природен ген просто трябва да се използва.
В процеса трябва да се включат родителите(с компонент -глоби както е много "нормални" държави удри го в джоба и става съзнателен както германци,швейцарци и т.н.).
А държавата тря да следи процесите и да ги анализира и т.н. ти ги знайш тея работи няма д ти ги обяснявам,но да се хвърля обвинение на най младото поколени е голяма грешка ,то се учи от нас, от нашото поведение и действие!
цитирай
24. tzarkarui - И аз така мисля
05.11.2010 09:54
А че сегашното им поколение и него трябва да почакаме да отмре, щото то е поколение на мутреене, простотизъм и консуматори, които няма да се поправят.

:) Това за "простотизъма" е връхтъ - сложи си © на думата, щото ще ти я откраднат, пък и после ще твърдят, че ти си я откраднал от тях - казвам го от личен опит - шоуто на дългуча слави го направи - открадна от мой блог. Та аз на тая дума и казвам тъпандурщина©...:)
Браткиш Дзер, това, което става днес, е ставало преди - в древен Египет преди фараоните. По същия начин тъпандурската© паплач (дето идва от Сатана и кабирските оффчари) като скакалци е наскачала Египет, нещата по-късно са се повторили (след приключването Застудяването у Европите) на Балканите. Те тези мутриоти© и мангалолюбци© ги определям като паразити. А при смъртта на приемния организъм паразитите умират също. Те това май е единствения правилен ИЗХОД (ама не библейски).
http://karutzar.blogspot.com/2007/09/blog-post_9323.html

Тези "паразити" не са ХОРа - те са животински инкарнации в човешки тела. Само погледнете колко КучеЗащитни ОРГАНизации се навъдиха напоследък. :) Ми що няма КОТЕзащитни организации? Ами защото котките не се вписват в йерархическите структури на Матрицата за разлика от кучетата, които имат строго изразена йерархична система, сляпо и се подчиняват, и нямат самостоятелно мислене. Докато котките (всички от семейството) са индивидуалисти и не "ебават" никакви структури. Те това е и смисъла на зодиакалния знак Лъв. Ако Лъв е Ка, то Водолей е Ба. А това са двата основни жизнени принципи надолу от Галактическия Център - в Дуализма. "Господарят" на структурите (щампи и време) е САтУРн.
цитирай
25. solinvictus - Прав си браткиш за кой ли път, ама ...
05.11.2010 10:03
Прав си браткиш за кой ли път,ама нещата тря са променят !Не тря да ни пречи се нещо :я международната обстановка,я загниващият инмпериализъм,я дебелите и крадливи де пута тини,я незнам кво си... имаркирайики виновният си сипваме по ено руйно винце "Мезек" резерва 1989 около ноембри нафърляме ушичките и ребърцата на скарата и ....сме ги упрайли сичките хехехе

Лоша идея браткиш,ако искаш съвета ми ...дълги постове не се четат забелязал съм го отдавна и веднъж прочетен ,ако го променяш тоже не се чете.И тря да е актуален откъм дата ако списваш "важни"събития хехе

Това за финските училища ми прилича на "щайнерските" в Романия ,браткиш хахаха дето до 15 16 годишни не трябвало да пишат и само теоретично трябвало да се готвят хехе
те сега дъновистите щели да ги рекламират ,разбийш ли?
цитирай
26. tzarkarui - Time Table
05.11.2010 10:10
Това, което се е случило в периода 23 760 ВС - 21 600 ВС ще се повтори в 2160 - 4320 AD, като началото на този период е декември 2012г. Имам някакви предчувствия за тази разлика 148 години - че пустинята Сахара отново ще стане тучна градина, ама няма да ги споменавам тук.
Сол, да ти прави впечатление, че не оставяш интервал след старото изречение, и преди новото? А така трудно се чете, пък и против правилата за писане. Ти тая дисциплина в човешката група я остави на матричарите - те са по дисциплините. В по-голямата си част тези младите са животински инкарнации в човешки тела. Те ще си отидат на Сатурн - бъди сигурен в това. Там ще са и сичкоту рязан пластелин...:) От хиспаньолите само Баските ще останат - да знаиш...:) У Англиите водата ще стигне до Единбург... Ама да не ги започвам, че.... Мисля да си правя вила в Златоград - на море да си бъда - дибидюс (щото до там ще бъде морето - Златоград)...:)
цитирай
27. solinvictus - А че сегашното им поколение и него ...
05.11.2010 10:13
tzarkarui написа:
[quote]А че сегашното им поколение и него трябва да почакаме да отмре, щото то е поколение на мутреене, простотизъм и консуматори, които няма да се поправят.</div>
:) Това за "простотизъма" е връхтъ - сложи си © на думата, щото ще ти я откраднат, пък и после ще твърдят, че ти си я откраднал от тях - казвам го от личен опит - шоуто на дългуча слави го направи - открадна от мой блог. .


Аз се чудя тези "С"-ета що ги слагаш ,ахаааа
всяко поколение браткиш си създава клонинги и се самосъхранвят демек запазват се във времето!
За котките си прав ,но вълците имат най съвършената социо система за живот в "стадо""глутница" а човека му е заложено да живее в такава система.
досегашното му развитие го потвърждава и няма практичен опит срещу това ...всичко е ала бала на марулоядци или дрогирани и некъпани магове ....хехе
цитирай
28. solinvictus - Сол, да ти прави впечатление, че ...
05.11.2010 10:19
tzarkarui написа:

Сол, да ти прави впечатление, че не оставяш интервал след старото изречение, и преди новото? )

хехе да браткиш ,аз пиша с двата средни пръста и не съм толкоз бръз,като бившата ми секретарка Мимито хехе
тъй че не се стаягай, ХОРата разбират от две три думи ,за останалите ме боли ...
пръчката на фикуса!
Аз заминавам за Единбург тогава ,браткиш!!! хехе
цитирай
29. tzarkarui - Нещата...
05.11.2010 10:26
Те нещата ще се променят - няма къде да идат - зор да нямаш. Ще стане както при "Падането на Берлинската стена" - за една нощ, и изневиделица. Хе, хе, матричарите да му мислят - като зная какво ги очаква...:) Е, да се оправят - нали са тарикати...
Не знам за щайнерските у-ща в Романия, обаче финските са ОК. Децата се развиват хармонично и строго индивидуално. Проблем имат тези деца, които нямат творческо начало в себе си - животинските инкарнации. Естествено е да имам забележки за финската образователна система. Не е съвършена естествено, но е хармонична. Фините са много здраво до природата - знаеш. Всичко е красиво, чак футуристично. И чисто. Това, което не ми харесва е превеса на "Женското начало" над мъжкото. Чак до крайност. Но то си е зидаро-мазаческа уйдурма (масонска). Тя цялата държава им е масонска отпреди основаването си. Просто е масонски експеримент. Но това вече е друга тема. (Абе що ме баннаха в абевето? Само казах "Здрасти" на Люсито и Бан до живот - хехе. НоГу са неграмотни тея модератори - да знаИш...:))
цитирай
30. tzarkarui - Не е вярно
05.11.2010 10:41
За котките си прав ,но вълците имат най съвършената социо система за живот в "стадо""глутница" а човека му е заложено да живее в такава система.

Това просто не е вярно. Защото социо системата на вълците е нечовешка и немилостива. Хайде сега помисли какво отличава Човек от Вълк и ще РАзбереш за кво стаа въпрос. Социо системата на семейство котки (чети Изида - щото котките са нейно създания и под нейна закрила - май имаше и град на котките в Египет - бях чел нещо по този въпрос) е много по-човешка и справедлива.
ме боли ... пръчката на фикуса!

:) Малеййй, тоя фикус шъ дъ е ногу грамаден - ша ги шашнеш хиспаньолките - ша го накачат фикуса ти като маймуни - боабаб...:) Ма как ги издържаш тея кокершпаньоли бе?...
http://holiday-in-greece.net/evros/alexandroupolis/hotel_baobab/6.jpg

цитирай
31. solinvictus - кучето или вълка, браткиш е свещ...
05.11.2010 10:47
кучето или вълка ,браткиш е свещенно животно при Арийците-символ е!
даже и на мадарския го има и не само там!
Има го и на тракийски нещица!
Д3вера е по гипетските истории ,май беше бастет...ама ти да не си се облъчил и ти с тея аналогии ...които прави д3вера?

Ми как ги издържам -трудно! хехе
цитирай
32. solinvictus - Те нещата ще се променят - няма къде ...
05.11.2010 11:05
tzarkarui написа:
Те нещата ще се променят - няма къде да идат - зор да нямаш. Ще стане както при "Падането на Берлинската стена" - за една нощ, и изневиделица. (Абе що ме баннаха в абевето? Само казах "Здрасти" на Люсито и Бан до живот - хехе. НоГу са неграмотни тея модератори - да знаИш...:))


Е, браткиш това с берлинската стена беше за плебса,малко шоУ...хехе както и роумъньската революция хаха
Ми и тука има такива училиша браткиш ,плаща се по 6000 евро на година и се развиваш армонично иначе си в училища с латиноси,мороси,олигофрени секакви...
Последно прочетох за финланд ,че щели да си променят законите както у норуега ,как изгонили сиганите законодателно с некакъв страшен трик -заобикулили "утвреното общество" на сорос ,представяш ли си?
най сиганската организасиа да бъде заблудена от ени фини?

п.п.за модераторите кво да кажа -те са на работа ,ти кат си в заведение и платиш да ти изсвирят "легнала е Тодорка" и си платиш ,кво става ...веднага я почват ,хехе
даже и на масите съм ги качвал ...хехе
цитирай
33. tzarkarui - Берлин
05.11.2010 15:34
Е, браткиш това с берлинската стена беше за плебса

Не беше баш тъй - просто управляващите на запад германци решихе че ще вземат мангизите на управляващите на исток. И го направиха. Бях в Норвежко тогава - Хелмут Кол директно им каза да не бягат през Унгария щото няма смисъл - скоро ще има обединение. И источните германци зеха че бутнаха стената. И станаха нацисти за една вечер. :) После им гледахме нацистките трабита из европите - бая обрулени беа...:) Пък и като си спомня една случка в Хале - една мед сестра ме молеше на колене да я скрия в буса като заминавам за Швеция - зъбен камък на пениса прихванах от мисионерската и поза. :) Няма гутен, няма морген, няма вас ис дас - само вас волен зи бите, кораба пуска котва - и душата в рая...:)хехе Хубави времена бяха - евални. Щото нали знаеш браткиш, че Б отива във В. Ева в Еба. И до днес в Родопите приказката " Да ти Е_А майката" означава благословия и със смисъл "Да ти е Ева майката"...хехе :)
цитирай
34. solinvictus - eеее браткиш ти си бил тогава в па...
05.11.2010 16:52
eеее браткиш ти си бил тогава в пачка,мого ора станаа тогаз от тичане от двете страни на стената и до руските "витязи" хаха
как са шведките в сауните ,казаха ми че можеш да си се мандахерцаш ей така ...
скоро четох как един русняк сдал багажа в ена сауна ,ама то ша да е от пукница сигурно?
хехе
цитирай
35. d3bep - кучето или вълка, браткиш е свещ...
06.11.2010 16:50
solinvictus написа:
кучето или вълка ,браткиш е свещенно животно при Арийците-символ е!
даже и на мадарския го има и не само там!
Има го и на тракийски нещица!
Д3вера е по гипетските истории ,май беше бастет...ама ти да не си се облъчил и ти с тея аналогии ...които прави д3вера?

Ми как ги издържам -трудно! хехе

На баба ти арийците и айрянийците.
Кучето е свещенно животн ов Египет преди да измислите глупавата дума Арии, от която е произлязла бългрската Айриан! Получава се като се омеси гъсто кисъло млеко с една гола вода! Запиши си рецептата!

Куче, приятелю, е предшественикът на Анубис у Абидос!
Саният анубис също се символизира и от куче.
Анубис е придружителя на мъртвия, държи го за ръка в смъртта и го води към вечния живот!
Кучето е пазител от вечната снърт и на нишката на живота.
В статията за конника ясно ти описах кака нашите се погребват с кон, куче и жертвен добитък, а Египтяните - с лодка, куче и жертвен добитък. И ясно ти обозначих защо се случва така и кое на кое е символ.
Кучето е ясен символ, пазещ стопанина си от вечната смърт. Има хиляди мумии на кучета в египет.

А при арийте на кво е символ ве батка? На това, че ше му носи чохълите на стопанина си в одвъдното. И ше го дърпа за крачола защото иска кучешка храна...
Можеш само да си ИЗФАНТАЗИРАШ за какво е служело кучето на ариите. Нищо повече. Неква фантастика.
Докато при Египтяните има цели подробни сказания и неколко декара храмови изображения.

Както вече ти казах , твойте арии и Митри ги знаеме и ги приемаме. Те са деца на правата вера. Ама е хубаво и ти да се поровиш и да ги осъзнаеш.
Поздрави!
цитирай
36. solinvictus - Докато при Египтяните има цели ...
06.11.2010 19:00
d3bep написа:

Докато при Египтяните има цели подробни сказания и неколко декара храмови изображения.

Както вече ти казах , твойте арии и Митри ги знаеме и ги приемаме. Те са деца на правата вера. Ама е хубаво и ти да се поровиш и да ги осъзнаеш.
Поздрави!
Искаш да кажеш ,че като наследници на египтяните сме заменили лодките с коне ахаа а пък жертвения добитък са бикове или кози...разбрах!?!хехе
Ти сега интерпретираш ли или си го чел ?
Я покажи поне един два линка дето подробно е описана жертвата на добитъците... ама да е преди ариите да ги завладеят не знам коя династия е ,ама да е преди Дарий
Штот той си го е изчукал на камън това за ариите ,аз не съм го измисли само ти го
показвам:

част от надписа на Дарий :

I am Darius the Great King, King of Kings, King of countries containing all kinds of men, King in this great earth far and wide, son of Hystaspes, an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage.

III. arius the King says: By the favor of Ahuramazda these are the countries which I seized outside of Persia; I ruled over them; they bore tribute to me; what was said to them by me, that they did; my law -- that held them firm; Media, Elam, Parthia, Aria, Bactria, Sogdiana, Chorasmia, Drangiana, Arachosia, Sattagydia, Gandara, Sind, Amyrgian Scythians, Scythians with pointed caps, Babylonia, Assyria, Arabia, Egypt, Armenia, Cappadocia, Sardis, Ionia, Scythians who are across the sea, Skudra, petasos-wearing Ionians, Libyans, Ethiopians, men of Maka, Carians.


цитирай
37. d3bep - :)
07.11.2010 12:04
Аве любимото ти юдейче Дарии така и не можа да го забравиш .Не разбра ли кой качва на престола тая династия въобще, и кому тя е играчка в ръцете?

По въпроса ти, много е лесен и да ти кажа, говори лошо за теб че въобще задаваш ткъв безумен въпрос. Нал ити дадох картинката? Не се ли поинтересува?

Още на първо четене се сещам za papurus D`Orbiney.
Ако се поразтърся, ще наемря и още, по - стари, сигурен съм.
Орбини е 1200 години преди новата ера, но представялва ПРЕПИС НА ПО-СТАР папирус. Описва доста по - стари събития освен това. Което и на недотам интелигентен човек веднага му говори, че става дума за ТРАДИЦИЯ.
Все пак, къде го любимият ти дарии дори и 13 век пр.н.е.?

Седни и си го прочети, после пак ще говорим, скъпи ми Дарии!
Само не ми казвай, че не намираш или не разбираш.
цитирай
38. solinvictus - Аве любимото ти юдейче Дарии така и ...
07.11.2010 14:11
d3bep написа:
Аве любимото ти юдейче Дарии така и не можа да го забравиш .Не разбра ли кой качва на престола тая династия въобще, и кому тя е играчка в ръцете?

Все пак, къде го любимият ти дарии дори и 13 век пр.н.е.?


Кой?
И откога юдеите са митраисти?
Той сам си казва ,че рода му е от медите(арии) те египтяни ли са?
Или той не знае какво е говорил и се объркал!
Ясно!
цитирай
39. d3bep - :)
08.11.2010 08:57
Медите са мидийци да не ги сбъркаш като оня младеж?
каот ги четете от английски внимавайте, щото инглизите докоро не знаеха за медите и пишеха мидийците горе доле пак така.
Обаче в оригиналдъто има доста сериозна разлика между двете понятия.
И оригинала не е на английски.
Медите може по - скоро да са халдейци(а кви беха тея?) от любимата ти митани.
Но в никакъв случай - траките меди.

Той може и да е митраист, но пак те питам ,чие протеже е и в чия полза синчето му избива 75000 местни аристократи, включително и тракийския си министър?

Мисля ,че те влече романтиката, брат...
Честно, харесваш ми и духът ти ми харесва, но си навързал ненавържимото, а има доста повече за навързване при нас.
Дарии та дарии, митра та митра.
Поинтересувай се и от другото приятелю .Преди да стигна до египетската теория имах личен допир със сигурно 95% от масовите религии иобичаи и съм прочел тонове литература и за изтока, и за Рим, и за гърция....
Ти направо си са закотвил в тоя дарии и митра и там искаш да останеш завинаги.


Поздрави!
цитирай
40. tzarkarui - Ингилизки
08.11.2010 10:06
:) Браткиша Сол не кема ингилизки. Но хиспаньолски хортува. Халдеите са Кари. Защото само Карите са обладавали науката (една от седемте сакрални науки) Астрология. И има тясна връзка м/у тези т.нар. халдеи и Египет (справка - библията).
Той може и да е митраист, но пак те питам ,чие протеже е и в чия полза синчето му избива 75000 местни аристократи, включително и тракийския си министър?

Тези нещица се повтарят при борката първото чифутоидно мекере - дето изтребва 52 боилски рода до крак.
В Египет има Една Пирамида (дето най-малко е на Кеопс), две спомагателни, един ЛъвоЧовек - Свинкса (оста Лъв-Водолей), който ще се прояви в много скоро време след 2012г. - другите пирамиди са гробници. Ето това е БълГарската пирамида:
http://lh3.ggpht.com/_-UoPqbrfTlI/S2VScmWT8zI/AAAAAAAAA-Y/vTNyKfJpyog/sakkara01.jpg
Въэможно е да е по-стара от Пирамидата.
цитирай
41. d3bep - Тези нещица се повтарят при бо...
08.11.2010 10:17
tzarkarui написа:

Тези нещица се повтарят при борката първото чифутоидно мекере - дето изтребва 52 боилски рода до крак.

Тихо ся, че борката е герой, ше на бият!
Борката, тва Самсонката, пардон, симьон, самуил ли не щеш, все герои, така че тише!
Питат л ита, златен век, ше казваш!
цитирай
42. solinvictus - Медите са мидийци да не ги сбъркаш ...
08.11.2010 12:00
d3bep написа:
Медите са мидийци да не ги сбъркаш като оня младеж?

Ти направо си са закотвил в тоя дарии и митра и там искаш да останеш завинаги.


Поздрави!


Аз съм се закотвил защото за мене не е изяснено и си го изяснявам!
общите глобално релихиозни проблеми очакваното прегръщане и целуване на религите и техните попове не ми е кауза!Моята мого малка каузичка е да си изясня за мен битието на българите от 4 до 11 век
и понеже тези хора са вярвали в богове се интересувам КОИ?
Но не с ВЯРА а с факти и НЕопрержими доказателства!
Свободните и фантастични тълкувания на НЕКОИ си, могат само да ме информират .... и толкоз!
Не знам кои сте ...аз от ДКМС -ето не съм бил Член е малко членче бях по ено време на "Фотографите любители"тренирахме ретуши по портретите на ...хехе
цитирай
43. solinvictus - :) Браткиша Сол не кема ингилизки. ...
08.11.2010 12:07
tzarkarui написа:
:) Браткиша Сол не кема ингилизки. Но хиспаньолски хортува. Халдеите са Кари. Защото само Карите са обладавали науката (една от седемте сакрални науки) Астрология. И има тясна връзка м/у тези т.нар. халдеи и Египет (справка - библията).

Браткиш ,ти знаеш мого езици кажи му на Д3вера как превеждат "тюрки"турки""турци" в историческата наука ингилизите?
После меди,миди,митани звучили ти на иврит,а?
Стария завет браткиш реално откога е датиран ,да не се окаже като "ведите" уж на 3000 г преди ,пък те на 800 и не сичките а тези по камънята още непреведени!
както и с Библията,знаеш!
представиха ми Библия" Бесика "с текст от 20 век ,а?
цитирай
44. solinvictus - Тези нещица се повтарят при бо...
08.11.2010 12:09
d3bep написа:
tzarkarui написа:

Тези нещица се повтарят при борката първото чифутоидно мекере - дето изтребва 52 боилски рода до крак.

Тихо ся, че борката е герой, ше на бият!
Борката, тва Самсонката, пардон, симьон, самуил ли не щеш, все герои, така че тише!
Питат л ита, златен век, ше казваш!


Не ми замазвай отговорите и не отговаряй с въпрос на въпросите!
Откъде ти е инфото ,че ариите са юдеи?
Кога са ги прилапали?
И кой е източника на инфото?
цитирай
45. d3bep - :)
08.11.2010 13:53
Източника е книга, която не си чел и не смяташ да четеш.
Кво да ти обяснявам и ка кда ти го обясня?
Да ти спомена всенационалните еврейски празници във връзка с тачените от теб лица? Пак няма да разбереш .Ама юдейте от 2500 години ги честват твоите управници, по целия святдори казват некакви ,че и по - лоши неща вършели за празника... Разни чукове кат Ристо Ботев ги обвиняват...

Ама ан теб ак кда ти го обясня. ти ем искаш ,ем не искаш... Юдеите честват персите. Чествай ги и ти, кво толкоз... Арии са, щом си казал. Щом колят бик, работата им нема как да не е чиста.
И евреите колят бик, ма нищо. На тях не им са признава.

Поздрави!

ПП. не ме питай като не искаш отговор!
цитирай
46. solinvictus - Изричай нещата с имената им дори и да ...
08.11.2010 14:23
Изричай нещата с имената им дори и да са на мними 2-3 000 години.
персите са късни ,не ми обяснявай нищо тогава ,кат не искаш ОК
Коя е тази книга?
цитирай
47. d3bep - :)
08.11.2010 16:45
Е библията ве, Мамун!
100 пъти ти го казах.
Главата "естир". Чети! Това е национален празнник на евреите.
Другата глааа е за това как заклали балтазар и господа им качил на трона дариевата семка. Лубимите ти митраисти...

Ти са гордееш с тях, евреите - също.
Дет са вика накрая що не земете да са земете...
цитирай
48. solinvictus - Е библията ве, Мамун! 100 пъти ти ...
08.11.2010 21:22
d3bep написа:
Е библията ве, Мамун!
100 пъти ти го казах.
Главата "естир". Чети! Това е национален празнник на евреите.
Другата глааа е за това как заклали балтазар и господа им качил на трона дариевата семка. Лубимите ти митраисти...

Ти са гордееш с тях, евреите - също.
Дет са вика накрая що не земете да са земете...

да да Свещенната ти кьнига разбрах само остава да уточниш годината на редакция и топ намбър уан!
Това какво са откраднали евреите ни най малко ме смущава и кьниги с късни редакции не са ми интересни,ако имам въпроси питам Царя.

Този, който не яде от моето тяло и не пие от моята кръв не е едно с мен и аз не съм едно с него!

това отбелязано ли е в Книгата ти?

п.п.май си забравил кой е маймуняка ,който постоянно повтаряш?-баща ти!
цитирай
49. d3bep - Този, който не яде от моето тяло ...
08.11.2010 22:26
solinvictus написа:


Този, който не яде от моето тяло и не пие от моята кръв не е едно с мен и аз не съм едно с него!

това отбелязано ли е в Книгата ти?

п.п.май си забравил кой е маймуняка ,който постоянно повтаряш?-баща ти!

Не , това е Заратустра. Не ме стряскаш :) Спокич.
И виното си е дионисиева мистерия.
А египтяните давали винце за Озирис и питка за женицата му, Изида.
Знам накъде биеш, приятелю, но не всичко е така, и всъщност си в храма ,ама си прегърнал едната колона.

И това ти пречи да видиш.
То е храм, приятелю, не е кръгче за гушкане :) Има цяла картина, по голяма от това, коеот ти е пред носа....
цитирай
50. solinvictus - A? и той ли е, юдейски възпитаник и ...
08.11.2010 22:35
A?
и той ли е ,юдейски възпитаник и на него ли му се молят?
Скоро прочетох за елински зороастризъм хахаха ,скоро време мога да прочета и за египетски!
Египтяните са пълни с чужди влияния ,ако напрайш ена равносметка ще установиш ,че оттам няма нищо!
та къде са тея колони в пирамидите ,да не си гледал репортажа от "саграда фамилия"тия дни?хаха
цитирай
51. d3bep - Египтяните са пълни с чужди вл...
08.11.2010 22:50
solinvictus написа:

Египтяните са пълни с чужди влияния ,ако напрайш ена равносметка ще установиш ,че оттам няма нищо!

Е, тва са глупости. По скоро другите са пълни с египетски влияния.
Египтяните и да вземат името на някой бог всичк оостанало те го дават.
И така става и износа на богове ,защото селяндурите идват, кланят се на тульо, и излизат от египет, пак кланяки се на тульо, но с вече завършена философия.
цитирай
52. solinvictus - тава май беше за евреите май?
08.11.2010 22:59
тава май беше за евреите май?
цитирай
53. d3bep - тава май беше за евреите май? Е...
09.11.2010 08:34
solinvictus написа:
тава май беше за евреите май?

Евреите по - скор оса откраднал ии недоразбрали философия. Човек, почвам да се ядосвам. 10 пъти ти казах и разказвах автор и събития, ами погледни ги! Действително, има няколко версии, но има едн онещо, дето го няма. Няма версия, според която евреите да са били с добро в Египет.
цитирай
54. tzarkarui - Хапка, пийка, - ей тея 3 работи
09.11.2010 09:11
А египтяните давали винце за Озирис и питка за женицата му, Изида.

Абе ще дойдеш до идеята за Бог НемаТод (...името му), ама...:) Будиста Йошуа яки жертвоприношения му е правил на НемаТод - то не бяха магии - водата става на вино (абе тва секи кръчмар го може) - летящи прасета в пропасти (ама кво чинят тея свине в Юдея не ми става ясно - щото нъл са кашерни рязаночорковци© - не папат свинско), а пък възкресил (щот оня имал махмурлък - легнал да събира сили за нови подвизи алкохолни) Лазар ногу лесно - занесъл му анфора ракиджьос (дар от свети Гроздан) и му рекъл: -Ставай Лазаре, ставай да "благославяме" НемаТод с ракиджьоса на Гроздан, че онея кашерни свини ще го изпоркат и на теб няма да оставят. И вълчо мезе има - ей тук съм ти докара младо йегне цепаче - ский кви балкони е отпрало...:)
И оня скочил. Те тва е историята. И се повтаря по сички исторически анали - "Вино, пари, и жени" - НемаТодска работа (...името му)
Браткиш Дзвер, да те открехна за името НемаТодско. Щото папа Трихо го измисли. Нематод е стомашен червей - провери из гууглетата - и не си пада по кашерна манджа - ама хич.

А сега сериозно. Астрологично - хляба е Земя, а виното . Въздух. Тези два елемента са следствие от съединението на Огън-Вода - Ка-Ба. Тялото (материалното чивешко) е Земя. Казано е - от земята идвате - там и отивате (перефразирам иблията). Въздуха - 80% от него е азот - Аз|От - - продължение на Астрала - Илюзионно-Творческата страна на Човека.
За това - Защо са се отделили (митичните) 10 племена и са останали само две - едното "без Земя", другото на Юда - - ще говоря някой друг път. (А пък "племената" били 12 астрологични знака, преди "Потопа" били само 10, след него станали 12 - Орела (днешен Скорпион) се разделил на 2 - станали Везни и Скорпион - - абе въобще иблията трябва да се чете с учебник за първи курс по Астрология...) :)
цитирай
55. d3bep - :)
09.11.2010 11:23
Знам кои са нематодите бре :) Нали затва ви ги пращах в спиртно бурканче :)))))

Аз те чакам дапишеш за онея работи дето каза.
Сигурно и за астрологията. :)
цитирай
56. solinvictus - и аз те чакам да напишеш нещо по така и ...
09.11.2010 21:27
и аз те чакам да напишеш нещо по така и сложи някакви по големи снимки не ми се прави на шоп фотинг...
цитирай
57. solinvictus - абе въобще иблията трябва да се чете ...
09.11.2010 21:35
tzarkarui написа:
абе въобще иблията трябва да се чете с учебник за първи курс по Астрология...) :)


Браткиш не се изнервяй спокойно тука нямаш равностоен,всички са имитатори ,понеже си ми под ръка кажи за септемви месец защо го считат за нова година ?
Защо надписите са 'лето господне ,тъ тъ тъ" това е важно мого за мен ако тря се консултирай ,с някой печеняк ти по ги знаеш!
и "Сома""Haomа" дрогата в кой момент са я използвали ,явно не са били кат дядо Оззи накълвани нон стоп!хехехе момента е важен!
д3вера ,тря му обясняваш повече и му вкарвай египетски думички за да те разбере!хехехее
цитирай
58. d3bep - Браткиш не се изнервяй спокойно ...
09.11.2010 22:09
solinvictus написа:

Браткиш не се изнервяй спокойно тука нямаш равностоен,всички са имитатори ,понеже си ми под ръка кажи за септемви месец защо го считат за нова година ?


Кой?
Кой това?

Говоря на изуст, но тоя септември месец ми мяза на извращение...

Норално египтяните са празнували новата година на 22 декември.
За нашите бих допуснал и 22 март, но във всички случаи ден, в който слънцето "побеждава" над нощта.
Тва да е септември ми прилича малко на напук работа от религиозна гледна точка... Ито точно денят, в който дните стават максимално къси... Тва е абсурд некакъв.. не знам. Вярно , може да е свързан ос оран или жътва, ама...
цитирай
59. solinvictus - Знам, че говориш наизуст! Виж кво ...
10.11.2010 00:01
Знам ,че говориш наизуст!
Виж кво пишат папирусите и не се напъвай!
цитирай
60. tzarkarui - Юлий, Август, ?!?Септемврий?!?
10.11.2010 11:49
Лето господно казваш? Лето Броене? На Господаря? Чий Господар? Ако се има предвид будиста-орфеист Йошуа те това "летоброене" е малко-нещо сбъркано. Щото той се е родил в година 3 BCE, пък и ненавиждал робството. А Господар, който ненавижда Робството не може да има Роби (раб господне). :) Като оставим на страна факта, че ми е откраднал фразата "Роб се става само Доброволно" (за което не му се сърдя особено, хехе) Йошуа не може да е основа за ново летоброене. Пък и не се вързва с "Смъртта и възкресяването на Озирис през декември; щото Йошуа е роден през 3 BCE в зодията Дева със Асендант Скорпион (месец септември) - абе ще ви кажа с абсолютна точност - 11 септември в 11 часа и 7 минути, Асендант в Скорпион 29°06' в съвпад с Галактическия център, Слънце в Дева. Така, че онези калимявкови измислици в иблията за влъхвите, коледи, подаръци, ясли, и прочие, не се отнасят до Него. Ама да се върнем на "септемврий" и "Господаря на (знайната) Вселената". Римските императори са били такива господари. След император Аугуст следва Тиберий (Tiberius Julius Caesar Augustus), ама той си е баш роден на 16 ноември - тц, не става - не е той. Но, хехе, НО, Гай Юлий Цезар Август Германик си е баш роден на 31 август - демек става. И ще обясня защо: Защото пръв (от римските императори) е изискал да бъде обожествяван приживе. До него императорите са били обожествявани след смъртта си. И не само това - според Светоний Калигула е твърдял, че е по-могъщ от Юпитер, и искал да му бъде издигната огромна статуя в Йерусалем (която така и не била издигната - заслуга за това има Ирод). А идеята за "новото летоброене" е на Филон Александрийски (чифут от сой). Негова е и идеята за ристиенството като средство за събаряне на Римската империя. Идеите и тълкуванията му на Тората са залегнали в основите на т.нар "Нов Завет" пропагандирани от едно друго чифутче - Павел (не го знам колко е бил (х)апостол). :)
Браткиши, май никога не сте поглеждали темата от този ъгъл - нали? :)
цитирай
61. solinvictus - Не браткиш, ти си спец !няма как да ...
10.11.2010 21:18
Не браткиш,ти си спец !няма как да мине без тебе!Естествено е че са копирали ,но не са можели така лесно и бързо да го сменят всичко .явно не си ме разбрал,това с юлиянския календар е заблуда да се изместят нещата от равноденствията и аз това питам ,астрологически има теза прескачане не теллец в овен и риби ,аз не зная но има един ингилиз който развива тезата ,че се убива бика от митра и премества астралната карта?
Има и карта ето я тезата ти си знайш ингилизкия ... и внимавай с русо-косие ,брадър!
http://www.well.com/user/davidu/mithras.html
цитирай
62. tzarkarui - Митра
11.11.2010 11:30
Не си разбрал правилно. Хехе, ами Митра браткиш е "еманация" на кришната - без майтап. Не знам до колко си разбрал статията, чийто линк ми даде, но тези неща се знаят не от вчера - движението на Зодиака. Кришна "убива" знака Близнаци, Митра - Телец, а Йошуа - Риби. Тези нещица стават на всеки 2160 години - през 2012 навлизаме съгласно с "времето" във Водолей. Астрономически ще навлезем във Водолей след 150-160 години, но астрологически след 2 години сме "вътре". Не случайно преди споменавах зодиака на Дендера. Те там в първия градус на Рак е станал катаклизъм и Земята се е върнала в Лъв. И от тогава е това "разделение" м/у астрономията и астрологията - в "кръчмарските сметки" хехе... Тя тази тема е дълга за обсъждане, пък и не вярвам да те интересува астрологията, но като виждам че се интересуваш от Митра - за Астрология става въпрос - да знаеш. В рязанопластелинковата© иблия Мошето като слиза от планината Хореб с двете плочи дето уж йеховата му бил издялкал (пък той си ги е свил от законника на Хамураби) видял народа мингиянски че си направил статуя на Златен Телец, кавърдисал се, и счупил каманака. (Че после трябвало да прави нов. Те затова браткиша Дзвер ти казва да четеш иблията - да знаеш за какво иде реч.) Та тук става въпрос за астро знака Телец - дето Мошето (Мойсей) го "Delete" и навлезли в Овен. А ся направи сметка колко години от тогава има - 2160 BCE (или още по-точно 2294 BCE)- да не се правят на отворковци мошетата че са "ногу древни". Пък и наглеят та се не види - имали претенциите Абрахам да научил египтяните на астрономия/астрология - госпожа Петрова - Help...
И за "двете слънца" - видимо и невидимо - се знае от преди митраизма - питай браткиша Дзвер за Египет - цялата предфараонска космология е базирана на това. Така, че няма "прескачане" на знака Телец както ти твърдиш.
цитирай
63. solinvictus - Аз не твърдя нищо браткиш!Аз те п...
11.11.2010 21:58
Аз не твърдя нищо браткиш!Аз те питам само...няма как да му повярвам на дзвера ,ако беше вярно това което се напъва да доказва ,щяхме да сме засипани с пирамиди от египет до алтай?
Ако знаеш племето което е пазило храмовете на Боговете никой по време на войан не си е позволил да ги закача!
хармонията в света е нарушена от римляните!
Къде са релефите и скуллптурите на озирис ,на балканите ,причерноморието?
къде са релефите на кришна?
Какъв египетски обичай е извършил Крум на морето и Омуртаг и защо там а не ...кажи къде ги е правил озирис?
1000 педи н.е. Египет какво е?
Избщо браткиш много фантазия трябват на такива кат дзвера и последователите му!
Александрийските катакомби кой ги е копал?
Ай браткиш,
това за египетски-траки си е голяма парцуца! ...аз даже не я преварям ,а направо я фърлям или я подарявам на такива като дзверЪт!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: solinvictus
Категория: История
Прочетен: 1493426
Постинги: 259
Коментари: 5363
Гласове: 5370