Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 07:26 - ДЕН ТРЕТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2985 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес тежа 79,8 кг. Кръвното ми налягане е 161/83. Пулсът ми е 80.
Вчера депутатите минаваха край мен без да се спрат, да прочетат плаката ми. Най-често се правеха на забързани и заети с разговори. Никой не се спря и не дойде до мен да ме попита за каквото и да е. Просто се правят, че аз съм част от пейзажа и не представлявам заплаха за тях. В безумието и престъпната си безотговорност те смятат, че те са на върха на хранителната верига, уповавайки се на формалните неща като Кнституция и закони. Тази двойнственост ги прави жалки и нищожни. Защото н същото време треперят пред тези, които са ги назначили и изпълняват незабавно и страрателно/дори престарателно/ нарежданията им. Помежду си т. нар. "Парламентарни групи"  се хапят и си подливат вода, но от всичките 240 не се намели нито един, който да стане и да попита: "Хей, ние сме дали клетва. В тази клетва сме заявили и сме се подписали, че всиките си действия ще работим за интересите и добруването на народа! Правим ли го? Та ние правим точно обратното!"
Това, че депутатите, както и останалите политици и администрация, живеят двойнствен живот е факт. На медицински език това се нарича "шизофрения". Това, че те живеят на глутници и са готови всеки един, който им се противопостави да го сръфат и смачкат също е факт. Но едно чувство на вечен страх и колебание при взмане на решения у тях го има като животооцеляващо и това ги прави много уязвими при продължителна ситуация, в която те са губещи. Точно затова е и моят протест. Аз ще издържа, защото имам кауза. Аз също съм дал клетва, в която съм се заклел пред тогавашните и бъдещите ми деца още през 1979 г., че докато дишам, ще се боря да им оставя една нормална държава, в която да живеят нормален живот и да се радват на живота, на любовта и природата.
Те нямат кауза!
Те се опитват да имитират елинския бог Хермес, но в интелектуално отношения не му стигат и до кокалчетата.
Преди няколко месеца уволниха началника на ДАИ-София Кънчо Димитров. Той и Иво Кръстев бяха единствените служители в ИА "Автомобилна администрация", които открито водха борба с корупцията. Благодарение на тях вече няколко поредни директори от 2010 г. насам са уволнени за корупция, обвинени и тихомълком освободини. Няколко десетки членове на организираната престъпна група, които активно работеха в схемата за продажба на книжки и изпити бяха задържани и обвинени. От 3 месеца тихомълком ги възстановиха на работа и схемата отново работи на пълна пара. Същите тези, за които прокурорът от Специализираната прокуратура Гешев каза по медиите, че "Те са ОПГ и ако ги пуснат-схемата ще бъде възстановена"!
Къде си сега, Гешев! На кого направи свирка, та ги възстанвиха на работа,а в същото време с фалшиви документи и фалшифицирани факти същте тези членове на ОПГ воглаве с министъра-убиец Ивайло Московски искат главата за пети път!!! на Кръстев на 18 юни т. г.
Къде си комисийо по транспорта? Защо си чоплиш носа и чакаш оттам да извадиш нещо друго освен сополи? Защото тази комисия, както и цялото свинско парламентарно представителство у нас произвежда фъшкии, с които замеря. Както стана с Проектозакона за Транспортната камара или с Дклада за интграция на циганите в България.
Вие сте обречени, защото сте клетвопрестъпници, дълбоко неморални и криминално мислещи и действащи и вашите ментори първо вас ще похарчат, за да спасят собствените си задници!.




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11720384
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031