Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2010 18:10 - Храмът на Св.Йоан Предтеча и Аполон
Автор: solinvictus Категория: История   
Прочетен: 5565 Коментари: 17 Гласове:
11

Последна промяна: 23.09.2010 23:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Казимир Попконстантинов:  -Храмът на св. Йоан Предтеча е приемник на светилище на бог Аполон
- Аполония е играла много важна роля. Името подсказва, че може би на остров Св. Иван или на остров Св. Кирик и Юлита е било светилището на бог Аполон, неговият храм и неговата статуя.
-Наличието на храм, посветен на св. Йоан Предтеча толкова рано – в края на 4-ти и първата половина на 5-и век, подсказва, че светилището на Аполон е било на о. Св. Иван.
В случая храмът на св. Йоан се явява, в кавички казвам, приемник на храма на Аполон по отношение на топографията.
цялото интервю:тук

www.novinar.net/news/kazimir-popkonstantinov-hramat-na-sv-joan-predtecha-e-priemnik-na-svetilishte-na-bog-apolon_MzM0MDsxNg==.html

Странни съмнения за един български археолог и професор!?!?
Кой е Аполон?
Според контролираната уж "свободна" енциклопедия Аполон е :    ... е бог както в гръцката така и от римската митология и религия.Той е братът-близнак на богинята на лова,съответно на диана ,в римската и на Артемида в гръцката митология.Син е на Зевс и Лето.аполон се счита за бог на музиката,танците,поезията,медицината и пророчествата.Той е предводител на музите
Според Климент Александрийски: Митра е Аполон.
Климент е един от "Бащите " на Църквата слабо признат от Православаната ,от Католическата е сложен при останалите  "низвергнати"
Тертулиан,ученика му Ориген и т.н.
според мен по мога да му вярвам на него ,отколкото на някакви руски атеисти списващи "Викито"

Статуята на Аполон която е била на острова (по желанието на една млада девойка(журналистка) ,която написала ,че трябва да се продължи търсенето и на острова) ....трябва да я разочаровам напълно...
Била е отмъкната ......
естествено от грижовни и бдителни кристияни, които сигурно са я изтъргували и сега се намира в италия за радост на туристите .... 
Е то я в целият си блясък "Богът на Слънцето"- Аполон
imageimage
естествено е ,че това е копие истинската ще да е в някоя частна колекция.Била е висока около 13 лакътя направена от Каламид и завлякана в Капитолия Рим от Луций Лукул.
Така ,че девойчето може дизмомент да вземе командировка за талианцката столица.
Но да се върнем към разкопките на този древен храм.
На друга малка снимка се вижда как професорът разглежда един кръст изчукан на част от стена или колона не е ясно.Той нищо не спомена за него каза само че храмът бил на "Византия" и те там пращали монаси дасе обучават и да пишат книги.
Ето го:
image

imageimage

този кръст не е "византийски"имам две тълкувания едното по ми харесва това е кръст така наречения"анкла" или котва ,
той се използва от времето когато символа на кръста още не е на въоръжение ,този който ние познаваме .
А това е котва ,която се използва за разпознаване на последователите на Иисус.Защото той не е имал и капка желание да прави каквато и да е религия.И те са били аскети или хора които не се бият ,не убиват,не искат да воюват,живеят скромно и т.н. и техния знак е била Рибата или две Риби на края на котва!
нещо като това
:image
в катакомбите са изобразени няколко ,като тая 
imageimage
и
image

котвата е спомената и в Библията :
Евреи 6
19.която имаме за душата като здрава и непоколебима котва,която прониква в това ,което е отвътре завесата: 20.гдето исус като предтеча влезе за нас и стана първосвещенник до века според Мелхиседековия чин
редакция 1940г.
  в цариградската редакция обаче котвата липсва:
19. която имаме както укор на душата безопасен и твърд и който влезе в най-вътрешното на завесата; 20.дето Исус влезе за нас предтеча,като стана първосвещенник във веки по чина Мелмехидеков
вижда се разликата в текста и за това отиваме на
Codex Sinaticus който е свободен за нашо благо и инфо!!!
19 which we have as an anchor of the soul both safe and steadfast and which enters into the part within the veil, 20 whither a forerunner for us has entered, Jesus, having become a high priest forever according to the order of Melchisedec.
Така че свободните интерпретации на Божието Слово не ще да са от времето Царските градове!

Този кръст или котва е закотвянето до Него и следването му с Душата си ,а не че Той ме спасил щото съм се родил грешен на тая земя!
Това са първите Негови последователи нематериални,аскети,неубиващи в негово име,мирни,не искащи дори да носят оръжие камо ли да убиват!

Този Храм е Негов дар и трябва да го въстановим с целият му блясък.
Чудно ми е професор и да не ги знае тия работи.
Иначе ги праскат ени съобщения и ако някой разбира така ще мму се смее ,ама той няма да знае ,че марксизма и ленинизма са "опиум за народите"хехе

Храма на Аполон и после храма на християните е преди още констаниноплската обшина да получила нареждане ,че ще става столица на римската империя от константин великийот!

Статуята ще бъде голяма атракция с мощите ,ще привлече мого туристи!!!
Статуята на Митра-Аполон Богът Слънце

Clement  of Alexandriaґs and Appion казват ,че Митра е Аполон!
Да им вярваме ли?

п.п.забравих всъщност аз заради тая котва го "постнах" 
това е един амулет използван за магии,за предпазване от магии или нещо което може да ти помогне в даден момент.
Не е за чудеса.

imageimage
imageimage

На амулета е изобразено разпятие на Котва,има седем звезди и луна и надпис :
OPФЕОС ВАККIКОС 

Амулета е спорен има много за и много не ,че е  фалшификация .
Но сега наново е подновена историята му!
открит е през 1922г.(по памет)










Тагове:   Аполон,


Гласувай:
11



1. iuliuscaesar - ами не няма да им вярваме. просто ...
22.09.2010 23:53
ами не няма да им вярваме. просто античните автори пишат от собствена гледна точка и сравняват чуждите богове със своите. така на приме херодот твърди че тркаките почитали арес дионис и артемида, а отделно от простолюдието аристократите почитали хермес. естествено той просто сравнява местните богове с неговите и ги препрдава с познатите за читателите му имена.
същото е с митраи и аполон.
цитирай
2. solinvictus - изследователя на херодот -мари...
23.09.2010 00:28
изследователя на херодот -маринкола казва ,че се е объркал когато рвърди ,че Митра е Афродита.
на тоя херодот хич не му вярвам,има един афганистанец -митраист сега защитава докторска титла в ню йорк и той прави един интересен анализ на тяхните стари обичаи ,които исляма не е могъл да претопи.
официално са си мюсюслмани ,но ...
че тоя авган го прави на луд тоя херодот .
грците са копипейст ,цялата им митология е заимствана от траки, пелазги,етруски,харпи,арии,финикийци,египтяни и т.н.

Ами ако на тоя поп ,не вярваш ...сложих го заради това за католиците е фуера ама за ортодоксите е на половина може да ти помогне само Маркс с неговите утопии ,ако той не ти помогне ленин а пък за фътрешна употреба "Дядото" или "Вожда" мда за него бех забравил хехехе
цитирай
3. d3bep - :)
23.09.2010 01:01
Интересно!
Но не чак толкова чудно :)
Повечето стари храмове в тея години имат две съдби: ил иги разрушават, или ги курдисват християнски.
Така че дори тълкуванието и връзките да са спорни, в самия акт няма нещо чак толкова чудно.
цитирай
4. solinvictus - Така че дори тълкуванието и вр...
23.09.2010 01:08
d3bep написа:

Така че дори тълкуванието и връзките да са спорни, в самия акт няма нещо чак толкова чудно.

кои връзки ти се виждат спорни?Спори на воля ,няма си пишем оценки ,я?хехехе
ако е по Библията имам цял Цар на разположение хехехе
за храмовете си прав ,но кои ?
Как се казват?
цитирай
5. d3bep - Ми много са бе човек. Сега ше ме караш ...
23.09.2010 09:08
Ми много са бе човек. Сега ше ме караш да ти ги ровя ли?
2/3 от храмовете в египет, които оцеляват, стават на църкви.
На Изида във Филе храма - световен храм, дори първо бил на изида, после църква, после джамия... А сега музей.
Нема да се хареся някому твърдението ми сигурно, но новите религии - и християнство, и ислям, в първите си години повече се занимават с рушене, и много по - малко - със строене....

Под спорен имам предвид паралела с няколко бога,н оче твърде вероятно храмът наследява другия храм.... не е спорно.
цитирай
6. solinvictus - да, християните от кротки офце се ...
23.09.2010 10:54
да ,християните от кротки офце се превръщат в доста кръвожадни вълци хехехе
да аз имах в предвид в България,исках по някакъв начин да изкопча "тангритските-капища" хехе всъщност знаеш ли защо се нарича капи-ще?
не ги рови аз имам достатъчно ....
цитирай
7. zelas - solinvictus, супер пост! А аз те ...
23.09.2010 17:17
solinvictus, супер пост! А аз те поддържам, котва е 100%! Много добро попадение, което пак показва, че истинската история ще се пише от нас аматьорите напук на всички академици дет се пукат по шевовите, как им ядем хляба.

Аз вече го пратих на d3bep, ето и на теб

Според Айслър, ранните "християни" дори не са чували за такава личност Христос!!!
Той стига до това заключение чрез изследване на рисуниките в катакомбите в Рим на ранната християнска секта, където няма инскрипции нито с образа на Христос, нито на екзекуцията му на кръста. Вместо това като лидер на сектата е показан ... Орфей.

http://www.archive.org/download/MN40292ucmf_1/MN40292ucmf_1.pdf

А тук се говори върху чия личност е изграден този пич Ицо от Назарет - истинският Ицо е може би тоз APOLLONIUS OF TYANA
http://home.iae.nl/users/lightnet/religion/apollonius.htm

Което показва защо следващите християни са така войствени, религията им е изопачена още от началото от Константин и Ко.

Поздрави, чета те редовно
цитирай
8. solinvictus - хе, разбира се че е така. Има много ...
23.09.2010 17:44
хе ,разбира се че е така.Има много рисунки по катакомбиите и са митраистки демек митра е този ,с шапчицата.Такава има и на мозайката с Орфей.Това е ранното християнство което е различно от измисленото по късно ,то за това си противоречат самите евангелия ,щото са бързали и това е било заради персите(ераните) щото там е проникнало много по успешно поради дуализма си!
Разбираш ли?
Знам браточка ,историята е интересно занимание!хехе
поздрави
цитирай
9. saradiva - !!!
23.09.2010 21:35
Eхеее, Инвиктусе, задълбочаваш яко!!! Котвиш здраво ...
Поповете са по-зли от професорите и техните кучета, да знаеш!...
Става интересно-о-о.
Браво за постинга.
цитирай
10. solinvictus - ама, аз кво съм казал?!? Той Бо...
23.09.2010 22:27
ама, аз кво съм казал?!?
Той Ботев ...

О, мой Боже, прави Боже!
Не ти, що си в небесата,
а ти, що си в мене, Боже -
мен в сърцето и в душата...

Не ти, комуто се кланят
калугери и попове
и комуто свещи палят
православните скотове;

не ти, който си направил
от кал мъжът и жената,
а човекът си оставил
роб да бъде на земята;

...



аз ...нада хехехе

п.п.забравих си "гвоздея" сега ще го ковна...хехе
а пропо за кои попове питаш?
цитирай
11. minchomin - Колега, уважавам историците но не ...
30.09.2010 19:50
Колега, уважавам историците но не вярвам на тяхната написана история. Историята като наука ще претърпи промени на 180 градуса. За разлика от другите аз не се кланям на външното, приемам го, но предпочитам всичко да търся в себе си и чрез себе си. Не съм привърженик на религиозния туризъм, както проф. Димитров. Ако те интересува това, което споделям, можем да намерим източници на информация, които ще ти дадат допълнителна знания по темата, която засягаш. Желая ти успех.
цитирай
12. solinvictus - Мерси,и на теб ти желая успех!
30.09.2010 20:07
Мерси,и на теб ти желая успех!
цитирай
13. анонимен - Поздравления
11.10.2010 18:49
Ще допълня към чудесните неща, че Педро де Алкосер съобщава, че финикийците които първи посетили Испания, някъде по северните части, се изпотрепали да правят котви от сребро. Котви за употреба в мореплаването, не котвички да украшение. В тази връзка на кръста-котва може да има нещо общо с финикийците. Поздрави.
цитирай
14. solinvictus - да сигурно, къде го тоя педро да го ...
11.10.2010 20:29
да сигурно ,къде го тоя педро да го видим кво е писал ?хехе аз преди го бях проучил тоя кръст и си мислих ,че това е късен фалшификат както и предполагат някой ,но сега почнах да търся за този Бакхус ,май няма да е винопроизводителя както обясняват грците .
Сега ако може някой да каже от профитата от кога предполагат е този кръст или колоната на която е изобразен ,ще е интересно ,ама те вече нали извадиха мощите и айдя ...другото не е интересно ,като "Червената Църква"
поздрав и на тебе
цитирай
15. анонимен - Здрасти,
12.10.2010 23:16
Купих му книгата от Толедо - фототипно издание, може и да я разпарчалосам и да я пусна и аз като фототипно издание в нета - като книгата на Ценов.. Засега превеждам частта, където говори за генерациите заселили Испания. Но имам друга работа и върви бавно - по малко всеки ден. Все пак не е кой знае какво, защото е от 1554г. Прилича обаче на сериозен автор - изпотрепва се да обяснява, кое от кого е написано. Най-интресното са имената - манна небесна за тълкувателите готи-гети, като Чилингиров.
Поздрави.
цитирай
16. solinvictus - да, не бързай ено по ено хехе така е ...
12.10.2010 23:53
да ,не бързай ено по ено хехе така е най добре в PDF формат даже и да не точен превода не е кой знай какво ,който се интересува си го превежда по професионално!
Що ,датата ми харесва!хехе
поздрав
цитирай
17. tzarkarui - Сляпата вяра
03.11.2010 16:35
solinvictus написа:
грците са копипейст ,цялата им митология е заимствана от траки, да ,християните от кротки офце се превръщат в доста кръвожадни вълци хехехе да аз имах в предвид в България,исках по някакъв начин да изкопча "тангритските-капища" хехе всъщност знаеш ли защо се нарича капи-ще?
не ги рови аз имам достатъчно ....

Аха - аресва ми. Ама ристиените хич не са били миролюбиви оффце - по не до битката при Виена. Ама после "Сляпата (католическа) вяра"...
http://lh4.ggpht.com/_-UoPqbrfTlI/TIJCT_AeonI/AAAAAAAACZ4/qQMSRa7O2UQ/s512/%D0%A1%D0%BB%D1%8F%D0%BF%D0%B0%20%D0%92%D1%8F%D1%80%D0%B0-1.jpg
То самото ристиенство от Павел (не го знам колко е би хапостол) си е юдейска уйдурма...:)
А тук се говори върху чия личност е изграден този пич Ицо от Назарет - истинският Ицо е може би тоз APOLLONIUS OF TYANA

Да бе zelas, те това го говоря от време оно, ама религиозните (х)фанатици са на принципа "Едно си знае баба, едно си бае". М/у другото Аполоний е би твърдо марулоядец и будист. За разлика от Йошуа който бил последовател на Бог НемаТод и е папал всякакви зеленчуци расли на кокал, поливайки ги обилно с благ винцок. А иначе и той си е бил будист. И практикувал тантрически секс на поразия. И по проститутки си падал яко - http://lh5.ggpht.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRmYtejxI/AAAAAAAAAzY/scfYJPjH3yM/ArabProstitute.jpg - Кама Сутра отвсякъде...:) http://karutzar.blogspot.com/2009/07/about-christ-jesus-and-forged-history.html
Браткиш Сол, що аджеба не споменаваш в поста си, че си лепнат снимката от мой блог?
http://lh5.ggpht.com/_-UoPqbrfTlI/Sk4acboF9yI/AAAAAAAAAlU/yU1Up6RgwP0/OrfeosBakikos.gif
Поне дай линк бе калпазанин...:) Умната браткиш...
(те наистина ли си към този култ Sol Invictus дето е бил император Константин?) Лошо няма браткиш, Слънцето е едно за всички...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: solinvictus
Категория: История
Прочетен: 1489158
Постинги: 259
Коментари: 5363
Гласове: 5370