Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 11:38 - Мощите на Йоан Кръстител/Предтеча/!
Автор: solinvictus Категория: История   
Прочетен: 2945 Коментари: 14 Гласове:
10

Последна промяна: 02.12.2010 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Казимир Попконстантинов:  -Храмът на св. Йоан Предтеча е приемник на светилище на бог Аполон
- Аполония е играла много важна роля. Името подсказва, че може би на остров
Св. Иван или на остров Св. Кирик и Юлита е било светилището на бог Аполон, неговият храм и неговата статуя.
-Наличието на храм, посветен на св. Йоан Предтеча толкова рано – в края на 4-ти и първата половина на 5-и век, подсказва, че светилището на Аполон е било на о. Св. Иван.
В случая храмът на св. Йоан се явява, в кавички казвам, приемник на храма на Аполон по отношение на топографията.

цялото интервю:
тук

www.novinar.net/news/kazimir-popkonstantinov-hramat-na-sv-joan-predtecha-e-priemnik-na-svetilishte-na-bog-apolon_MzM0MDsxNg==.html
Това откритие ,тази находка развълнува целият християнски свят!
Тълпи от миряни начело с Патриарха тръгнаха да посрещнат делегацията начело с откривателя проф.Константинов.
Всички наизлязоха извън града да ги псрещнат(както ено време са посрещнали Св.Кирил  пред Рим с мощите на Св.Климент)

Това не се случи ,разбира се !
Но защо?
Защо нямаше поздравления от всички православни ,поместни ,съборни, вселенски и прочие  сестрински Църкви?
Това не беше ли празник за Вселенското Православие?

Много въпроси станаха ,но да караме ено по ено ...
за всички атеисти възпитани в диалектическия централизъм,в идеологиите на пишман философи,на очевидно луди хора и утописти такива съобщения ни звучат като :
"паднал от Марс"преди се казваше от Луната ,ама е мого близко и сега са увеличили ...дистанцията
въпроси:

1. Кой е Св.Йоан Кръстител(Предтеча)
2.Защо и кой му е построил храм на този остров?
3.Кой е Аполон?
Според контролираната уж "свободна" енциклопедия WIKI
Аполон е :    ... е бог както в гръцката така и от римската митология и религия.Той е братът-близнак на богинята на лова,съответно на диана ,в римската и на Артемида в гръцката митология.Син е на Зевс и Лето.аполон се счита за 
бог на музиката,танците,поезията,медицината и пророчествата.Той е предводител на музите
Това е копие на истинската статуя ,която е направена от 

Била е висока около 13 лакътя направена от Каламид и завлякана в Капитолия Рим от Луций Лукул.

Според Климент Александрийски: 
Митра е Аполон.
Климент е един от "Бащите " на Църквата 

4.Има ли други обители на Светеца по нашите земи?

По първият въпрос трябва да взема инфо от "изворът" сайта на-Православие

image
Пророк и креститель Иоанн Предтеча
The Synaxis of St. John the Forerunner (St. John the Baptist)
  Св. Иоан Предтеча възпоменаваме няколко пъти в годината.  Съборно честване е на 7 януари (Ивановден).
Разрешава се и риба

От сайта "Православие " нищо не можем да разберем за "Кръстителя" ,даже не са го вкарали и в речника си ,още!?!

Ясно ще трябва да потърся по сериозно,за точките 1,2,3

4.
Оказа се ,че грците са окупирали името(Йоан Кръстител) и тази църква в Йерусалим и повечето англикански носят неговото име!
В САЩ с това име са "православни грцки" какво общо имат грците нещо НЕ ми става ясно?
Тази в Македония  е българска ,а тази в Аполония?

 
image  Манастирът Bigorski е български православен манастир в западната част на Македония, в долината на река Радика, между градовете Дебър и Гостивар. Манастирът е известен със своята елегантна дървен иконостас и невероятни икони и стенописи paintings.It е създадена през 1020 от архиепископ Джон и носи името на Св. Йоан Кръстител.
"Bigirski" води началото си от big-or камък основен вид скали в региона.
Манастирът е разрушен от турците през 16 век и бързо се възстановява след това. В началото на 19 век, по време на управлението на игумена Арсений, манастирът се разширява и се радва на голям брой благодетели. В украсени дървен иконостас на манастирската църква е
разработен в 1830.

image

Това "БИГИ " що ми е толкова познато?




Тагове:   мощите,


Гласувай:
10



1. get - Падре Сол - Що целиш с тази статия ?!
02.12.2010 14:06
Съгласие или провокация ?!
Защото знаеш предполагам ... Какво пише в Заповедите Му ?
- да нямаш други богове, освен Мене;
- Не си прави кумир и никакво изображение на онова, що е горе на небето, що е долу на земята, и що е във водата, под земята;
- не им се кланяй и не им служи, защото Аз съм Господ, Бог твой, ... !!!
Какво ни бе проповядвано от Сина Му:
- Никой не може да слугува на двама господари, защото или ще намрази единия, а ще обикне другия, или към единия ще се привърже, а другия ще презира. Не можете да слугувате на Бога и на мамона !
- Пазете се от лъжливите пророци, които идват при вас с овчи дрехи, а отвътре са вълци грабители.
- По плодовете им ще ги познаете. Бере ли се грозде от тръни или смокини от репеи ?
- Също така всяко добро дърво дава добри плодове, а лошото дърво дава лоши плодове !
- И когато се молите, не бъдете като лицемерите; защото те обичат да се молят, стоящи по синагогите и по ъглите на улиците, за да ги виждат човеците. Истина ви казвам: Те са получили вече своята награда !!

Също така съм ти казвал падре Сол-е, какво пише свети Исидоро от Севиля, за готите-гети също и ариани: че "християните" се оплакваха от това, че готите им пречат да ходят на поклонение на "свети места", ... да се кланят на "мощи"-те им или на предмети !
Поради тази причина бе и унищожена арианската-църква, тази създадена от първоапостолите ! ... а следовниците й отдадени на смърт, от меч или "пречистване" през "огън"-ят на кладите !!
Защо ти пиша всичко това ?! - поради описваните в поста ти събития и ... въпросът ми - Ше ли, ни направят "мощите" на Йоан-предтеча ... повече чеда на Господа !!?

От Гет - питащий
цитирай
2. solinvictus - темата ми е интересна мого 1. щото ...
02.12.2010 14:32
темата ми е интересна мого 1. щото нещо я смотоляват и неизказват се ...2. ако си един правоверен кристиян ,ще трябва да изминеш пътя като един истински "пилигрим" до СантЯго де Компостела за да целунеш един дървен сандък и да ти издадат ена диплома за "пилигрн" или пигвин се тая.естествено ,че ще дадеш някой лев за цялата операция ама това е "Твоята лепта "...разбираш ли?

от цитати на библоса нищо не ми става!Аз мога също да те питам с цитати ... и какво от това?
Мога също да ти копирам мнения от времето на "Бащите на Църквата" и ти само ще цъкаш с език ...ако не ти посаоча авторът ще ме обявиш за еретик ,и твое задължение е да ме наколадиш на инквизитора ,ако не го направиш - ще изгориш като факел и ти заедно с мен!
хехехе

Съгласие с какво, и с кого?
Ти имаш ли го?
Ай да те пробвам ,както и ти правиш постоянно :
Иисус казва в молитва:
"...Отче, ако е възможно, да ме отмине тая чаша."

С какво е пълна тази чаша ?-пийте това е моята кръв!
Защо кръвта е важна в СЗ-око за око ,кръв за кръв?
Кои са назореите и мандеите? Е ли Кръстителя от тях?
цитирай
3. get - Айде сега ... ще се провалим с тоз твой въпрос ... !
02.12.2010 17:00
в ямата на - Кой е по-католикос от нас двамата !
Скръбна работа ! - Нямах предвид назореи и мандеи - ами как се връзват ... две изключващи се доктрини в едно учение "не прави Кумир и ... - Ура намираме си едни от "най-мощните мощи !" :)
solinvictus написа:
темата ми е интересна мого 1. щото нещо я смотоляват и неизказват се ...2. ако си един правоверен кристиян ,ще трябва да изминеш пътя като един истински "пилигрим" до СантЯго де Компостела за да целунеш един дървен сандък и да ти издадат ена диплома за "пилигрн" или пигвин се тая.естествено ,че ще дадеш някой лев за цялата операция ама това е "Твоята лепта "...разбираш ли?

от цитати на библоса нищо не ми става!Аз мога също да те питам с цитати ... и какво от това?
Мога също да ти копирам мнения от времето на "Бащите на Църквата" и ти само ще цъкаш с език ...ако не ти посаоча авторът ще ме обявиш за еретик ,и твое задължение е да ме наколадиш на инквизитора ,ако не го направиш - ще изгориш като факел и ти заедно с мен!
хехехе

Съгласие с какво, и с кого?
Ти имаш ли го?
Ай да те пробвам ,както и ти правиш постоянно :
Иисус казва в молитва:
"...Отче, ако е възможно, да ме отмине тая чаша."

Това което, Иисус го казва в Гетсиманската градина "...Отче, ако е възможно, да ме отмине тая чаша." - сигурно всеки един ... дори и ние двамата с теб сме го казали не един път !
solinvictus написа:

С какво е пълна тази чаша ?-пийте това е моята кръв!
Защо кръвта е важна в СЗ-око за око ,кръв за кръв?
Кои са назореите и мандеите? Е ли Кръстителя от тях?


Аз съм все още на позиции, каквито е била БПЦ до 1870 г. - Старият завет за мен не е книга "дадена ни" от Бог(ако може да има нещо вярно в - дадена от Бог) !
За кървавите жертвоприношения и при кое племе се срещат в стари времена ... не ми се говори ! ... лошото е, че от І-ви век започваме да възприемаме голяма част от догмите на рели(вери)гата им !
Подканата за интелектуално себедоказване и спор с поставеният от теб ?-ос, не я приемам !

Гет - "непомнящий" и "Его-щадящий" :))

П.П. Приятелю съзнателно се въздържам да цитирам Библоса, т.е. Стар завет ... това всичкото е от Нов завет, което го наричат Евангелие ... вземи прочети поне това последното - А ?!
Дано не излезе(прозвучи) заядливо ! - Прощавай !
цитирай
4. solinvictus - Его -щадящий хехехе това ми харе...
02.12.2010 17:15
Его -щадящий хехехе това ми хареса!
Добре няма датълкуваме ако искаш само да нафърляме фактите!

1.Откритите мощи =религиозен туризъм + (правят го всички за добро и зло) ?
2.Йоан Предтеча =мандей,назорей?
Йоан Кръстителя произхожда от сектата на гностиците-дуалисти - мандеите.
Те са наричали себе си сабба - кръстители.
Секта, непризнаваща Талмуда.
Друго тяхно име е назореи /назарута/ - от думата назар - пазя тайна.
Мандеите са Заратустра!
3.Този храм в Созопол има ли общо с "Бизантия"-теологично?

Това за чашата е символ ,пиейки или ядейки от съперника,Бога,неприятеля,врага придобиваш неговата сила! Крум Страшний си е пиел виното от черепчето на Никифор -мислиш ли че е варварско действие и не е описано някъде из Библоса?
цитирай
5. get - Бе въртяхме, въртяхме и пак забихме у Талмуда ... !
02.12.2010 20:14
... ма за кой му вариант ще говорим ? Бабилонянски или Ерушалаимски ?! :)
solinvictus написа:
Его -щадящий хехехе това ми хареса!
Добре няма датълкуваме ако искаш само да нафърляме фактите!

1.Откритите мощи =религиозен туризъм + (правят го всички за добро и зло) ?
2.Йоан Предтеча =мандей,назорей?
Йоан Кръстителя произхожда от сектата на гностиците-дуалисти - мандеите.
Те са наричали себе си сабба - кръстители.
Секта, непризнаваща Талмуда.
Друго тяхно име е назореи /назарута/ - от думата назар - пазя тайна.
Мандеите са Заратустра!
3.Този храм в Созопол има ли общо с "Бизантия"-теологично?

Това за чашата е символ ,пиейки или ядейки от съперника,Бога,неприятеля,врага придобиваш неговата сила! Крум Страшний си е пиел виното от черепчето на Никифор -мислиш ли че е варварско действие и не е описано някъде из Библоса?


За Бабилон и Балтацар ... също и за Есфир=Ищар ли ще говорим ... плюс за чичо й или любовник-сутеньор Мордекай и Артаксеркс ... и още "И"лядо библейски умнотии-щуротии ?!

Виж ! - За мен действително представлява интерес Дариевата-ера !
Наред с другите реформи - се случва и една религиозна такава.(Изрично отбелязвам - Един МНОГО ВАЖЕН ФАКТ, който убягва от вниманието на много изследователи). Това става при "богоизбраното" племе. С двамата авантюристи-реформатори Ездра и Неемия. От тогава започва при тях т.нар. епоха на Второзаконието и новият обет. Тогава на границата на VІ/V векове става нещо много странно в този контекст.
От там може да се прехвърлим на по-късният етап ... при който имаме изграждането на "Втори храм"(въпреки че по скромното ми мнение Първи не е имало). После на цар Ирод. Най-накрая отиваме на Йоан предтеча, още и "кръстителя", идва не от Кръст от кръщаване в р.Йордан.
Дай да говорим от позицията на лесно установими и доказуеми а не окултни факти и предположения - иначе съвсем ще ни се объркат понаАЯтията ! :)
В противен случай става една кашотина мааздаизъм, окултизъм, дуалисти, мандеисти и т.н. ... пък Крум отецът наш е много по-късно издание в тази сага !
Щот преди него имало едни скити на Крим, дето събирали глави-трофеи, и ги нареждали в едни храмове и т.н.

П.П. Нищо не ми отговори ! - Какво носи щръклето в клюва си от сандъкът, от Терачина ?!
цитирай
6. solinvictus - Аз се интересувам от фактите. . . ето ...
02.12.2010 21:34
Аз се интересувам от фактите...ето сега казваш някакви скити имало които държели черепи и ги нареждали в храмове.Аз имам фотоси от такава църква в испания ,ако това е традиция имаш анлог в християнството ,ама скитите какви са били тогава?

Има една щъркелка която досега не бях я видял ,но като гледам държи цвете и тоя с брадата го е хванал или го взима или не го пуща!?-Haoma хехе
За мене тоя сандък си е скитска работа отсякъде!Няма съмнения...зороастризъм и магове!
Ами така както елиминираш нещата ...обясни ми без да ме пращаш да чета библоса за "котвата" и кръста -котва?
Дарий описва много ясно защо е нарушена хармонията в древния свят и защо почва хаоса...и кой е причината за него!
напъните да се изкара цялата тази култура незначителна спрямо египед си ала бала.
Тази култура е балканска и се е придвижила на изток и по късно се е върнала ,но не с някакви преселения каруци и талиги!
Всичко си е било хронологично записано ...сигурен съм и то за това е било изгорено ...знаело се е кои родове са благородните и старите ...и кои трябва да владеят и хаоса е настанал та и до днес ...
не ме пращай да чета СЗ ...повдига ми се!хехе
цитирай
7. get - Като се интересуваш толкова от фактите (!) би ли ми ... ?!
02.12.2010 22:17
коментирал какво "виждаш", като гледаш ... http://www.nicopolisadnestum.eu/garmen/09.JPG ... ТОВА ??! В Еспаня има ли го ? :) ... може би при баските - Хехе !!
solinvictus написа:
Аз се интересувам от фактите...ето сега казваш някакви скити имало които държели черепи и ги нареждали в храмове.Аз имам фотоси от такава църква в испания ,ако това е традиция имаш анлог в християнството ,ама скитите какви са били тогава?

Това е механично привнасяне на смисъл в ... може би, два различни риДУала ?!
Същите съотнесени отстоят в различни времеви интервали и ...ареали ... поради което позоваването е некоректно ! - Мнение ! ... Ако докажеш правилността на съждението си ... Бравос !
solinvictus написа:
Има една щъркелка която досега не бях я видял ,но като гледам държи цвете и тоя с брадата го е хванал или го взима или не го пуща!?-Haoma хехе

Мога да ти отговоря и на това ! - Ако обещаеш че, ... няма да ме обвиняваш в Дъновизъм, Ню ейджизъм или каквито и да е дошли ти на ум "изми". Това има пряко отношение с пункт едно (вж.горно изказване) :)
solinvictus написа:
За мене тоя сандък си е скитска работа отсякъде!Няма съмнения...зороастризъм и магове!
Ами така както елиминираш нещата ...обясни ми без да ме пращаш да чета библоса за "котвата" и кръста -котва?

Ако го разгледаш символа котва-кръст ... Хм !
Не е котва кръст а долу(лоно-луна) т.е. жена+Дървото на живота още му викат Космическо дърво.(за мое и твое неудоволствие нас с теб ни Няма(в символа де). Но при котва-кръст Идеята е дорзвита !! - Ако те интересува ще обяснявам ... още !
solinvictus написа:
Дарий описва много ясно защо е нарушена хармонията в древния свят и защо почва хаоса...и кой е причината за него!
напъните да се изкара цялата тази култура незначителна спрямо египед си ала бала.
Тази култура е балканска и се е придвижила на изток и по късно се е върнала ,но не с някакви преселения каруци и талиги!
Всичко си е било хронологично записано ...сигурен съм и то за това е било изгорено ...знаело се е кои родове са благородните и старите ...и кои трябва да владеят и хаоса е настанал та и до днес ...
не ме пращай да чета СЗ ...повдига ми се!хехе


Пълна еклектика ... направо ме шашкаш с Това :) ... ама Гет е бил и даскал, така че, се е оправял с къде, къде по-сложни казуси ! - Хехе ! - стига аудиторията да и стигне търпението и не се разсее ! (като първолаче !)

от даскал-Гет - приятелски привет ! :)
цитирай
8. solinvictus - хехе ти сега и на цицирон ша ма обв...
02.12.2010 23:27
хехе ти сега и на цицирон ша ма обвиниш? ти бягаш от конкретика и те разбирам ,щото това което си мислиш е постулат и ти си го приел!за разлика от мен...
аз се рових в арианите...там трудно ще извлечеш аналогии защото там е била инквизицията ...която в продължение на толкова векове е променила мисленето и данните които имаме чрез тях са изкривени и опитите в момента са ... кака да ти кажа ,най меко чужди на нашата душевност и затова сме различни с тях...и ще бъдем!
европейските ценности са една миерда!
даскал Гет хехе отпусни се ,кажи кое ти е на Душата (учение,философия,деноминация,секта)
Има и друго Даскале ,умението да запазиш погледа си върху различни неща без да се влияеш!
Ама не на думи...хехе
цитирай
9. get - Ех, ще трябва да ти "давам" консоламентум ...
03.12.2010 00:12
то се е видяло ! :)

solinvictus написа:
хехе ти сега и на цицирон ша ма обвиниш? ти бягаш от конкретика и те разбирам ,щото това което си мислиш е постулат и ти си го приел!за разлика от мен...

В тази връзка е и предният ми пост ... незавършената мисъл за сомата-хаома !
Тя ти дава възможност да разрушиш вниманието-възприятие, ще ползвам понятието "внимание от първи вид". Някои мезоамерикански култури го наричат внимание от света на Тонала.
След това добиваш КАЧЕСТВО-то - Ново виждане(свят на Нагуала), което си го притежавал но е оставало скрито по силата на някакви обстоятелства ... от/за теб !
Дедеца с консоламентума е давал именно това ... "отварянето на възприятието", или във вр. с това е й, шегата ми ... когато гледаш "да виждаш" !
Това имам предвид и когато говоря, че Човек трябва да гледа на Света през очите на Три годишно Дете ! - Другото е бошлаф работа !
solinvictus написа:
аз се рових в арианите...там трудно ще извлечеш аналогии защото там е била инквизицията ...която в продължение на толкова векове е променила мисленето и данните които имаме чрез тях са изкривени и опитите в момента са ... кака да ти кажа ,най меко чужди на нашата душевност и затова сме различни с тях...и ще бъдем!
европейските ценности са една миерда!
даскал Гет хехе отпусни се ,кажи кое ти е на Душата (учение,философия,деноминация,секта)
Има и друго Даскале ,умението да запазиш погледа си върху различни неща без да се влияеш!
Ама не на думи...хехе

Всичко туй дето си ми го наредил ситно, ситно, като "камилчета-керван" - Нищо не струва ... защото нашето с теб е повторение на повторението на ... и т.н. ... понеже човешкото съзнание е свикнало да "говори" с категории и аналогии, и така сами себе си, пък и другите объркваме(лъжем) !
Това на практика е станало(става) и с човечеството ... когато с времето, То наместо да навлезе в това, което е отвъд, т.е. "света на боговете" е започнало да подменя тази опитност от непосредствен първичен вид, с понятия и категории подредени в концепции(от втори вид) и ... ето ти египетската религия(това е потъване в материалният свят). Такава една форма за предаване знания за "скритото", сакралното, води до елемнтаризиране и профанизиране, на Същото, тъй като е необходимо условието или наличието на тълкуватели, адепти-жреци, които да ни облясняват глифите и какво се иска да ни се каже чрез тях ... ма хайде да спирам, че сигур вече те уморих ! :)

С пожелание мАдАр да си !
цитирай
10. solinvictus - опитът на човеците е установил че ...
03.12.2010 00:45
опитът на човеците е установил че без "аома" 'сома" няма надникване "оттатък" като се накълват и виждат бикове и крави с крила и ги иконографисват даже.Мога да ти покажа икона Бик да чете библията ...какво му е сакралното на това?
Или един кришнар да повтаря като луд "мантрата" уморен от копането на марули през целият ден в комуната ,ша му се видят сичките "гопи" наведнъж и то голички!
Изпразването на "Аза" си е манипулация и не е измислена от скоро!
аз търся конкретика а не общочовешки пожелателно-християнски ценности ,които ще трябва да ни се случат ако забравим какво е било...ама това е трудно и още по трудно ще става... до кога обаче -----до следващият заместител!
така е било ,така и ще бъде !
Само ние трябва да уточним къде сме в картинката ,а не къде ще ни поставят!

ще ти прасна един цитат на една жена ,която много уважавам:

В света, където Духът на истината се сблъсква с твърдината на материята и се разпилява на много гласове, така както ехото, когато се блъсне в много скали, звучи многогласно, истината никога не може да бъде само една.
Тя има много имена.
Твоята истина, затворена в твоята черепна кутия, е само една от всичките!

ай
цитирай
11. get - За психоделични състояния и "проект МК Ултра" ли ...
03.12.2010 01:45
смяташ да си говорим ?!
solinvictus написа:
опитът на човеците е установил че без "аома" 'сома" няма надникване "оттатък" като се накълват и виждат бикове и крави с крила и ги иконографисват даже.Мога да ти покажа икона Бик да чете библията ...какво му е сакралното на това?

Междувпрочем психоделичните вещества са познати на човечеството от хилядолетия - Доказан факт !

solinvictus написа:
Или един кришнар да повтаря като луд "мантрата" уморен от копането на марули през целият ден в комуната ,ша му се видят сичките "гопи" наведнъж и то голички!
Изпразването на "Аза" си е манипулация и не е измислена от скоро!

Мда - така е !
Но съществува и обратният процес на този ... препълване на Аза :)
А съществува и така нареченият Среден път ! - Когато човек се изправя смело пред предизвикателствата на съдбата и преодолявайки ги - Става Херой ! Това последното най-си го уважавам, защото съм Гет ! А гетите знаеха, че съществува Безсмъртие на Душата ! ... и поради това бяха едни от най-смелите войни. Когато изпращаха мъртвите си братя се радваха ... колкото и варварски да се струваше това на гръцките подражатели-профанизатори на вярата им ! :)

solinvictus написа:
аз търся конкретика а не общочовешки пожелателно-християнски ценности ,които ще трябва да ни се случат ако забравим какво е било...ама това е трудно и още по трудно ще става... до кога обаче -----до следващият заместител!
така е било ,така и ще бъде !
Само ние трябва да уточним къде сме в картинката ,а не къде ще ни поставят!

Къде ще ме поставят ! ... че аз да не съм вещ или овца !
Християните са паство, което пастирът-кюрето, го подкарва чрез посохата(гегата) на словото-литургия ! :))
За това по дух съм Гет и хич не ме е еня дали ще бъда Добро момче - защото те отивали в Рая :) Аз съм си Аз и отивам, където пожелая а не където ме "пращат" !! (много пощаджийска стана темата с тези "колетни-препращания") :)

solinvictus написа:
ще ти прасна един цитат на една жена ,която много уважавам:

В света, където Духът на истината се сблъсква с твърдината на материята и се разпилява на много гласове, така както ехото, когато се блъсне в много скали, звучи многогласно, истината никога не може да бъде само една.
Тя има много имена.
Твоята истина, затворена в твоята черепна кутия, е само една от всичките!

ай


ОК, праснат съм :)) !, плюс това уважавам дамите, щот съм кавалер(шевалие) ... Мъльча !!

поЗдрав и :)-нат да си приятелю !
цитирай
12. solinvictus - Къде ще ме поставят !. . . че аз да не ...
03.12.2010 09:54
[quote=get]
Къде ще ме поставят ! ... че аз да не съм вещ или овца !
Християните са паство, което пастирът-кюрето, го подкарва чрез посохата(гегата) на словото-литургия ! :))
За това по дух съм Гет и хич не ме е еня дали ще бъда Добро момче - защото те отивали в Рая :) Аз съм си Аз и отивам, където пожелая а не където ме "пращат" !! (много пощаджийска стана темата с тези "колетни-препращания") :)

Ми все пак е Коледа(Рождество Христово)наближава и си пращат колети...тъй ,тъй кюре(курос)паствата българите им са непознати по друг начин им викаха?
Една традиция са създали да си правят Святото Рождение с едни куклички,пещерички,овчички,поточета,тримата влъхви(магове),овчари...звездата все кристиянски знаци!
ама защо го правят по тоя начин?

п.п. ами мальчиш штот е верно!хехе
И ти !
найЗдрав!
цитирай
13. saradiva - Инвиктусе - поздравления! ...
03.12.2010 09:59
Инвиктусе - поздравления!

Гете... знаеш какво ще ти кажа...

Продължавайте диалога - чаках го и му се радвам!

Аз ще коментирам повече довечера...

Поздрави!
цитирай
14. solinvictus - Инвиктусе - поздравления! ...
03.12.2010 14:05
saradiva написа:
Инвиктусе - поздравления!

Гете... знаеш какво ще ти кажа...

Продължавайте диалога - чаках го и му се радвам!

Аз ще коментирам повече довечера...

Поздрави!

Да диалога е общо-хуманно-човешко-религиозно-верско-гетски ,хехехе
нямаме нищо кво да кажем по темата и за това си плямпаме ,умности ...не знам дали на някой му е интересно ...ша зема да ги деактивирам! или аз да се деактивирам ша е най добре!
Радвам се ,че се радваш!хехе
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: solinvictus
Категория: История
Прочетен: 1494533
Постинги: 259
Коментари: 5363
Гласове: 5370