Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2011 22:27 - За да добиете титлата "СТУДЕНТ"
Автор: solinvictus Категория: История   
Прочетен: 6306 Коментари: 18 Гласове:
12

Последна промяна: 06.11.2011 00:18


 История на България История на България за всички.
Тази история е така наречената "популярна" която се изучава в БГ училища.написана е от професори ,доценти и кандидат доценти!   Тема 2
България през първата половина на IX век
Началото на IX в. донася стабилизация на Българското ханство(Българско ханство Не съществува това е обикновенна измислица и е НЕдоказана с една дума фентъзи). Периодът VII – VIII в. е основополагащ в историята на средновековна България. Възникналото като резултат от Българо-визавтийската война през 680-681г.Такава война се споменава късно и в римските източници липсва,както и нейната мащабност както е описана в по лъсните редакции така също до момента не е намерено и точно мястото на тази грандиозна и държавообразуваща битка интересно е същото ,че няма ибразуване на държави при по ранни битки на българи с РИ -понятието Византия е измислено късно 16 век така ,че няма такова животно византийци по това време.Никъде не споменати българите като ВРАГОВЕ на РИМ) Българско ханство се оказва най – трайното “варварско” държавно образувание в Европийския югоизток. Това е голяма глупост държавни образувания в Римски провинции НЯМА Ханството е изградено по модела на другите тюрко-номадски формирования.българите нямат нищо общо с турките и техните номадски формирования Характерните особености на организацията на властта са родовата организация, наличието на две владетелски резиденции – Онгъла и Плиска. родовата организация е по стара и от Библията!През този период славяни и прабългари живеят в обособени една от друга територии, но по това време започва постепенното изграждане на българската народност, която освен славяни и прабългари включва и завареното тракийско население.Това са поредните простотии ,образуване на народи ,изграждането им е дело на кабинетни недоразумения! През VII – VIII в. основен външнополитически фактор за България е Византийската империя. НЯМА такава империя Тя се опитва да унищожи младата българска държава, за да си възвърне отнетите земи. Най – опасни се оказват походите на Константин V Копроним, но въпреки желанието му за разправа с българите, той не успява в политическите си и военни начинания. Според известния български историк Петър Мутафчиев основна причина за неуспеха на Византия е Балкана, който се оказва непреодолима преграда за византийската армия.Евалла Балкана спирал римските легиони С Византия България сключва и първите мирни договори през 681 и през 716г.Не са достигнали до нас никакви договори и особенно този от 681 когато се образувала държавата България! Определяща роля в насоките на българската външна политика имат и други държавни обединения като Аварския и Хазарския хаганати. През 717 – 718г. България води и първата, която се оказва и единствена война с арабите.Тъпо заключение и НЕвярно ,арабите обсаждат Константинопол и не се бият с българите .
Българите се включват с недоказан мотив!

Възстановяването на българската държава след кризата в края на VIII в. започва при хан Телериг ( 768 – 777г. ). Такава титла ХАН е НЕсъществуваща измислена е като Червената шапчица Той успява да поддържа мирни отношения с Византия и да спре походите на император Константин V . Политическата криза била окончателно преодоляна при хан Кардам ( 777 – 803г. ), чието управление довежда до вътрешен мир и стабилизация на Българското ханство. Историята на ханството през разглеждания период е сравнително добре проучена.
Изобщо не е проучена и нямаме никакви косвени свидетелства за тия ХАНОВЕ които са си ги измислили папагалите!Съществува и значителна по обем литература.
Тази литература е създадена късно и с антибългарска насоченост ,дори е ВРЕДНА!Още през XVII и XVIII в. на управлението на хан Крум се спират Мавро Орбини и Йдван Раич. Францисканският монах Блазиус Клайнер разглежда този период в съчинението си “ Архив в три части на преславната провинция България”, написано през 1761г. Как така ПРОВИНЦИЯ нали беше държавно образувание???
В това изследване обаче Блазиус Клайнер пропуска да отбележи управлението на хан Маламир и хан Персиан. Паисий Хилендарски в “ История славянобългарска”, написана през 1762г., разглежда управлението на хан Крум и изобщо първата половина на IX в. в един подчертано романтичен стил. Така е наречен този период за да се неглижира и да се представи че тия монаси не са разбирали нищо от хроники и са били пияни да пишат такива нелепости .и за това тея учьони започват да ги редактират и да казват какво са искали да кажат всъщност и ако са казали неща които са НЕправилни е обясненоа как е ПРАВИЛНО!За пръв път цялостно научно изложение за разглеждания период прави чешкият историк Константин Иречек, който подробно разглежда уредбата на българската държава през IX в.
Този младок написал историята на една империя ,от която си е нямал и ни пута идея.Масон с ниска степен се е опитакл да се направи на умен ,после си е променял писаниците със всяко ново издание на "ЗНАМЕ" 
Безспорно най – подробно изложение по темата прави Васил Златарски в труда си “История на българската държава през средните векове”. Това е "бащицата" измекяр и руски възпитаник,говорещ за българите в 3 л.мн.ч.Нанесъл трайни недоразумения и фалшификации в БГ историята!Съществени заслуги има и Петър Мугафчиев, който в “История на българския народ” и “ Книга за българите” разглежда държавното развитие на България през IX в. и географските фактори, оказващи влияние върху развититето на държавата. Последовател на златарскиДруг известен български историк – Иван Дуйчев, разглежда подробно Българо – византийската война от 818г. Васил Гюзелев изследва българо – франкските отношения, а Веселин Бешевлиев се спира на държавното устройство на Българското ханство.
Това са "каноничните" професори които ги повтарят като ДОГМА повечето са опровергани ,но има папагали които неспирно ги цитират!

Историческите извори от тази епоха се делят на няколко групи съобразно произхода си – български, византийски, европейски. От българските извори с най – голяма стойност са прабългарските каменни надписи, които са изписани с гръцки букви на гръцки или български език. Интересно тея туркски номади къде са учили грцки ,и другото интересно е ,че такива каменни надписи от памир Хиндокуш,Алтай и т.н. степи и пущинаци въпросните професори не са ни показали.НЯМА такива надписи из степите !
Друг домашен извор представлява и добавката към “Манасиевата хроника”. Най–много информация за този период се съдържа във византийските извори. Теофан Изповедник и Продължителят на Теофан, патриярх Никифор и Константин Багренородни, енциклопедията “ Суда” дават подробни сведения за българо– византийските отношения.
Всички са с късни редакции от 16 век!
Западните латински извори като Баварски географ, придворният летописец на Карл Велики Айнхарт и др. дават подробности за българо–франкските отношения.
Своеобразен извор за българската история за този период са и археологическите находки от Плиска, Мадара и Велики Преслав, както и запазилите се образци на дворцово, храмово и крепостно строителство.
Повечето са съсипани с бутафорни възстановки,някои напълно унищожени ,а други съзнателно и по фанариотски разрушени!За нас българите Светата Инквизицая се явяват комунистическите и фанариотски зулуми!По поръчения на чужди централи нашите псевдоисторици ги затриват!Примера е Плиска и Златната Църква в преслав превърнати в някакви измислени постройки! Разглеждайки IX в., Васил Гюзелев го определя като “ковач в историята на Първата българска държава”. Това е един изключително важен и плодоносен период, свързан с формирането на управленските институции, които довеждат до изграждането на България като една централизирана средновековна монархия.
Тези процеси са свързани с управлението на хан Крум (803–814г.). Може да се приеме за доказано, че той произхожда от онези българи, които след разпадането на Стара Велика България се заселват в Панония. Нищо не е доказано това са предположения!В последствие родът на Крум се заселва на юг от р.Дунав. Хан Крум поставя началото на една нова династия, която управлява българската държава чак да покоряването й от Византия.Покорявания има само в тези смешни писаници! Първите години на Крумовото управление съвпадат с голямото териториално разширение на франкската държава. След коронясването на Карл Велики през 800г. Франкската империя се превръща в доминираща сила в Западна и Средна Европа. При своето териториално разширение франките постепенно унищожават Аварския хаганат. Те се опитват да наложат властта си над славяните и други номадски племена, намиращи се в Панония. В тези си опити те се изправят срещу Българското ханство. Хан Крум използва факта, че франките в политическо отношение са обезсилили Аварския хаганат и пез 805г. той успява да победи аварите и да присъедини една част от територията на хаганата към българската държава. Така на практика териториите, които е контролирал Аварският хаганат, са поделени между франките и българите. Българската държава на северозапад е разширена до земите от средното течение на р.Дунав, като достига до р.Тиса. Северната граница на държавата вероятно минава по горното течение на реките Тиса и Прут. На изток граничната линия следва долното течение на р.Днестър и Черноморското крайбрежие. Така в периода 803 – 805г. в пределите на Българското ханство са включени областите Банат и Трансилвания ( дн. Румъния ), като между българите и франките остава една буферна зона, населена от славяни и авари. Мирните отношения между Българското ханство и Византия се запазват до 807г. По това време в Пелопонес избухва въстание на славяни, насочено срещу Византия. За да предотврати евентуална намеса от страна на хан Крум в падкрепа на славяните, византийският император Никифор I Геник (802–911г.) организира поход срещу българите. Войската на императора обаче достига само до Одрин, т.к. до византийския император достига вестта за готвен срещу него преврат в Цариград, което налага той да се върне във византийската столица. Този поход на Никифор I дава достатъчно основание на хан Крум да предприеме ответен удар срещу Византия, за да разшири границите на държавата на юг. През 808г. български войски проникват по долината на р.Струма и нападат охраняващите я византийски войски. Сведения за тези събития дава Теофан Изповедник. Българите разгромяват византийската армия и взимат заплатите на войската, които са в размер на 1 100 литри злато. Най-вероятно българите са действали по предварително обмислен план, целейки да откъснат западните земи на Балканския полуостров от Византия и да разширят пределите на българската държава към Средец ( дн. София ), по долината на р.Струма към Беломорието и в земите на тамошните славяни. През пролетта на 809г. хан Крум обсажда Средец – важен в стратегическо и политическо отношение град. Въпреки оказаната упорита съпротива от византийския гарнизон, хан Крум превзема града. Действията на българите били улеснени от неспокойната вътрешна обстановка във Византия, причина за която са честите бунтове на отделни войскови части срещу императора Никифор I . Такъв е случаят с превземането на Средец от хан Крум. Завладяването на Средец дава възможност но България да установи свои военни сили в центъра на Балканския полуостров и да застраши западните области на империята.
За да предотврати проникването на българите по Струма и в Македония и да попречи на тамошните славяни да им окажат съдействие, Никифор нарежда в тези земи да бъдат заселени византийски семейства. Изглежда тази мярка не дала особен резултат, т.к. наскоро след това императорът предприема нов поход зрещу България. Походът започва през май 811г. Във войската били включени военни части не само от европейските земи на империята, но и от нейните малоазийски владения. Присъединяват се и по-лошо въоръжени, нередовни войници, които се надяват на бърз успех и богата плячка. В похода взимат участие и синът на Никифор Ставракий, както и Михаил Рангаве – зет на императора. Везантийците се отправят към пограничната крепост Маркели, откъдето трябва да навлезнат в България. Научил за голямата византийска сила, хан Крум преценява, че не е в състояние да й се противопостави успешно и предлага мир, който Никифор отхвърля. Императорът, твърде самонадеян и убеден в крайния си успех, нахлува в българските земи през юли 811г. и през проходите на Стара планина се насочва към Северна България и столицата Плиска. Като не среща почти никаква съпротива, Никифор проявява голяма жестокост, заповядвайки да бъде избито мирното население. За три дни византийците стигат до Плиска. Тук те според “Анонимния ватикански разказ” ( XII в.) преодоляват съпротивата на 12 000 български войници, оставени да пазят столицата. Допълнително изпратената 50-хилядна българска войска също е разгромена. Византийците успяват да превземат Плиска. Алчен за богатство, Никифор нарежда да се ограби всичко и лишава от плячка войниците си. Заповядва да бъдат изгорени дворците на българския владетел. Хан Крум отново иска мир, като признава победата на византийския император и му казва да вземе каквото пожелае и да си върви. Дали Крум вярва, че ще може чрез подобно предлогение да предотврати по-голямото опустошение и разграбване на страната или го отправя с намерение да заблуди врага и да спечели време, за да се подготви за нанасяне на съкрушителния удар не е напълно ясно. Византийците, чувствайки се победители, продължават да опустошават градовете и да избиват населението. Сведения за жестокостта на Никифор дават “Анонимният ватикански разказ” и Теофан Изповедник. Византийският император заповядва да бъдат избивани всички хора, независимо от възрастта им. Телата на мъртвите византийци оставали непогребани. Жестоко се наказвали онези войници, които дръзвали да се докоснат до плячката. Докато Никифор опустошавал българските градове, хан Крум организирал войската си и наредил да се укрепят старопланинските проходи. Българският владетел привлякъл на своя страна аварски отряди и дори въоръжил жените. Според сведенията на “Анонимния ватикански разказ” Никифор имал намерение да се отправи на запад, да премине като победител през Северна България и да достигне до Средец. Но на 25 юли императорът повежда войската си обратно на юг през Стара планина. Проходите на планината обаче били завардени, а на всички достъпни места – разположени засадни части. Мястото на решителното сражение било в теснините на севирния склон ва Върбишкия проход, по течението на р.Камчия. Пез нощта на 25 срещу 26 юли 811г. българите нападат изненадващо обърканите византийски войници. Изворите предават драматичния развой на битката. Когато виждат, че няма изход, византийците търсят спасение в тинестата река. Навлизат с конете си, затъват в тинята и паднали един върху друг изпълват реката, така че българските войски преминават отгоре невредими и преследват останалите. Тези византийци, които успяват да прекосят реката, достигат до здрава и непреодолима преграда, на външната страна на която има изкопан дълбок ров. Тогава умира и императорът Никифор I, като няма точни сведения за смъртта му. Сред малкото спасили се е синът му Ставракий. Според Теофан хан Крум наредил да отрежат главата на Никифор I и да я забият на кол за показ на идващите при него племена. Победата на българската войска във Върбишкия проход е едно от най-тежките поражения, които Византия понася през своята многовековна история. След поражението във Върбишкия проход Византия изпада в тежко положение. На императорския престол се възкачва синът на Никифор – Ставракий, но само няколко месеца по-късно е заменен от Михаил I Рангаве. Използвайки това положение, хан Крум пръв започва военни действия срещу Византия, като превзема граничния град Девелт. През 812г. войските на хан Крум превземат много крепости в Черноморската област и Северна Тракия. В български ръце попадат градовете Берое (Стара Загора), Филипопол (Пловдив), Анхиало (Поморие), Созопол и др. През есента на същата година хан Крум предлага на Византия сключването на мирен договор, който да повтори условията на мирния договор от 716г., сключен от хан Тервел. Византия отхвърля това предложение, като принуждава хан Крум да продължи завоевателните действия. През октомври 812г. българската войска обсажда крепостта Месемврия (дн. Несебър). За обсадата на града ханът използва помощта на един приел християнството арабин. Той построил стенобойните машини, които дали възможността на хан Крум да превземе града. На 4 октомври 812г. Месемврия била оплячкосана, като в града хан Крум намерил и 36 медни тръби, служещи да изстрелване на прочутия гръцки огън. Въпреки загубата на Месемврия, византийците отново отказали сключването на мир. Византия започнала подготовка за нова война.
През пролетта на 813г. хан Крум повел войските си към Източна Тракия. Междувременно той оставил брат си с войски да обсажда Одрин. На 22 юни 813г. недалеч от града, при крепостта Версиникия, става едно кръвопролитно сражение. Първоначално византийците, предвождани от Михаил I Рангаве, имат успех, но в последствие те били обърнати в бягство. Византийските хронисти дават свезения за това как бягайки, войниците хвърляли ризниците и оръжието си. Българите успели да пленят и обоза на армията. Пътят към Цариград бил открит за българските войски. Хан Крум, заедно с войската си, достига до Златната врата на византийската столица и пред ужасения поглед на жителите на града извършва жертвоприношение, потопил краката си в морето, умил се и поръсил войниците си с вода, а те го приветствали. Трудно е да се докаже дали българският владетел е хранел надежда, че би могъл да превземе византийската столица, или пък целта му е била само да предупреди император Лъв V , който през 813г. заема престола, да започне мирни преговори. Убеден, че Византия не маже да му се противопостави, но и че не може да превземе града, за да излезе с достойнство от ситуацията, предлага мир. На срещата между него и император Лъв V, която се осъществила край морския бряг пред стените на града, византийците безуспешно се опитват да убият българския владетел, като обсипват хана и придружаващите го със стрели. Убит е един от придворните на хан Крум, вероятно кавханът, но Крум успява да се спаси. Неуспешният опит за убийство на българския владетел довежда до опустошаването на цяла Източна Тракия от българите. Много крепости били разрушени и разграбени, като хора и добитък били пленявани и отвличани.
Хан Крум помогнал на брат си да превземе Одрин, като около 10 000 византийци били пленени и отведени в Отвъддунавска България. За да покаже превъзходството на езическата религия над християнството, Крум (в качеството си на първожрец) заповядал да доведат при него епископа на Одрин Мануил. Той бил проснат на земята, а българският владетел стъпил върху врата му. В края на 821 – 813г. Византия търси помощта на франките, за да спре българските нападения. Това довежда до нова военна експедиция на хан Крум. В началото на 814г. начело на 30-хилядна армия и тежковъоръжена конница той навлиза в Тракия, като пленява 50 000 византийци. Въпреки че българската войска стои близо 15 дни на стан, тя не е нападната от византийците, което показва пълното безсилие на Византия. В разгара на подготовката на обсадата на Цариград, на 13 април 814г., Крум умира. Военните победи на българския владетел водят до включването на нови области от Средния Дунав на запад, както и южно от Стара планина в територията на българската държава. Тези области са населени предимно със славянско население, като по този начин славяните стават господстващ етнически елеминт в държавата. Това води до едни съществени процеси в българската държава, целящи преодоляването на племенната обособеност и налагането на едно ново териториално-административно устройство. Сведения за това дава Ханбърлийският надпис на хан Крум от 813г. От текста става ясно, че завладените земи в Черноморската област и Тракия са разделени на лява и дясна част и са поставени под управлението на кавхан Иратаис и на ичиргубоила Тук. В последствие този принцип на териториално-административно деление обхваща и другите части от българската държава.
Славинизацията на държавата води до привличането на славянските князе в държавното управление, както и до стремежа всички славянски племена, намиращи се в близост до българските граници, да бъдат включени в държавните. Постепенно ролята на славяните в българската държава става все по-голяма. Така например славянинът Драгомир изпълнява важна дипломатическа мисия в Цариград, възложена му от хан Крум. Не е случайно и сведението, че славянските князе присъстват в обкръжението на българския владетел след битката във Върбишкия проход и взимат участие в пиршествата наравно с владетеля.
Хан Крум по всичко личи е бил силно привързан към българската езическа религия. Като първожрец той ръководи и жертвоприношенията пред стените на Цариград. Известият византинист Генадий Литаврин изказва и мнението, че ханът е направил дори опит да наложи българската религия като общодърщавна. За премахването на племенната раздробеност значителна роля изиграва и решението на Крум да наложи общо законодателство. Сведения за това се намират във византийската енциклопедия “ Суда”. Всъщност до управлението на Крум в ханството действа обичайното право на прабългари и славяни, което не допринася за приобщаването на двата етноса. Крум въвежда първото писано законодателство, което е задължително за всички поданици на хана. Първият от членовете на тези закони предвижда клеветниците да бъдат наказвани със смърт. Вторият член забранява да се дава храна на просяците, а който сторел това се наказвал с конфискация на имот. Третият член повелява на крадците да бъдат строшени ръцете и краката. Според четвъртия член всички лозя в ханството трябвало да бъдат изкоренени. Сравняването на Крумовото законодателство с така наречената салическа правда (писаното законодателство ва франките) показва, че става въпрос за типично варварски законодателства, които предвиждат смъртно наказание и членоразделни за повечето от прегрешенията. Идеята на Крумовото законодателство е да обедини българи и славяни под скиптъра на хана. Управлението на хан Крум води и до някои промени във външната политика на България. За първи път при него се развива идеята за превземането на Цариград от българите. Той предприема и практически опит да осъществи тази цел. Когато не успял да превземе града, той забил копието си в златната врата на Цариград, с което дава да се разбере, че градът по принцип му принадлежи. Така, излязла от кризата, българската държава при управлението на хан Крум се превръща в първа политическа сила на Балканите. Трудно е да се определи кой е наследникът на хан Крум, за който съществуват радлични хипотези. Според Веселин Бешевлиев, за кратко време държавата е управлявана от братята на Крум – Дукун е Диценг. Според проф. Васил Гюзелев наследник на хан Крум е синът му хан Омуртаг (814-831г.). Името Омуртаг е с тотемен произход и означава орел. Някои автори обръщат внимание, че първата буква от това име е определителен член в гръцкия език и следователно името трябва да се чете Муртаг или Муртагон. Така го нарича и Паисий Хилендарски. Опитът на Крумовия наследник хан Омуртаг да продължи започнатата политика спрямо Византия претърпява неуспех. През 815г. е сключен мирен договор с Византия, по силата на който са признати известна част от териториалните завоевания на българите. Границата между двете държави започвала от Девелт на Черно море до крепостите Констанция (дн. Симеоновград) и Макри ливада (дн. с.Узунджово) и от Филипопол (дн. Пловдив) тръгвала по билото на Стара планина. Другите клаузи на договора уговарят размяната на пленниците и политическите бегълци, както и съдбата на славянското население в Черноморската област и в Източна Тракия. През 823г. по молба на византийския император, хан Омуртаг участва в потушаването на въстанието на византийското селячество, водено от Тома Славянина.

КРАЙ НА ПРВА ЧАСТ



Гласувай:
12



1. kapito - недовършена ми изглежда редакц...
07.11.2011 21:08
недовършена ми изглежда редакцията ти нещо
:)
цитирай
2. solinvictus - да, тая тема е голяма глупост. . . ...
08.11.2011 00:16
да ,тая тема е голяма глупост...такива смехории ,че мога да я предложа на оная доцентка ,която заработва със студентски бисери хехе ...мога да взема и аз да ги издам тея редакции и парите да ги дам на някоя млада аркеоложка ,а?
цитирай
3. get - - Слушал ли си " Хан Аспарухов марш" ?
08.11.2011 11:44
solinvictus написа:
да ,тая тема е голяма глупост...такива смехории ,че ... "Периодът VII – VIII в. е основополагащ в историята на средновековна България. Възникналото като резултат от Българо-визавтийската война през 680-681г." !!!
?

- Няма как да си го слушал, щот е мой кавър на така нареченият "Будьонов марш" ?! :))
- Ето го текста !
"Нашта конница помни
дати славни и кобни
и прекрасен Аспарухов поход."(за шестдесет дни от Памир до Дунав)
В 680 година
конна армия премина,
с Аспарух тоз славен поход."

- Следва !
"По цял Дунав и Загоре
цели купища с кости
и земята във кърви дими..."

- А това е ... апотеоза !!
"И земята във кърви дими -
помнят вси катепани,
помнят византийци ... посрамени ..."(в оригиналният текст се ползваше "осрани" ... от страх ... в смисъл византийци)
" ... нашта конница как ги разби !"

- Привет ! - от Гет историко-поет :))



цитирай
4. joysii - Солен, никога няма да добиеш мозък в ...
08.11.2011 16:17
Солен,никога няма да добиеш мозък в празната си кратуна, да знаеш.
Както винаги - текстът в оранжево - пълна олигофрения.
цитирай
5. solinvictus - Get-ски направо ме кефи този тек...
08.11.2011 22:41
Get-ски направо ме кефи този текст!Ти представяш ли как го е назубрил некой учьон и проверява студенстските работи .... и слага оТценки хахаха
пример
"...
Изворите предават драматичния развой на битката. Когато виждат, че няма изход, византийците търсят спасение в тинестата река. Навлизат с конете си, затъват в тинята и паднали един върху друг изпълват реката, така че българските войски преминават отгоре невредими и преследват останалите..."

Тези извори като ги чета и направо ми падна мазилката в коридора хахаха баси и простотията дето карат децата ни да учат!
Тези олигофрени трябва да се спрат ,те са по голЯми неграмотници и от српски македонЯни?
Ти представяш ли си само сцената със затънали бизантийци в тинята и как ханските булгари преминават по телата им .....хахахахахааааааа баси!
цитирай
6. solinvictus - джойка, разбирам те за 20 левът не ...
08.11.2011 22:46
джойка ,разбирам те
за 20 левът не си струва да се напъваш толкова ...кауза пердута е!
турската теза е миерда
за бунището е заедно с носителите и!
просто е въпрос на време!
цитирай
7. get - Тези олигофрени трябва да се спрат, ...
09.11.2011 03:27
solinvictus написа:
Тези олигофрени трябва да се спрат ,те са по голЯми неграмотници и от српски македонЯни?
Ти представяш ли си само сцената със затънали бизантийци в тинята и как ханските булгари преминават по телата им .....хахахахахааааааа баси!
!

- Бе тъй то .....хахахахахааааааа баси!
- Ама тази година авгест месец най-тържествено проведохме ХХІІ конгрес по Византивистика !
- Съответно под егидата на ЮНЕСКО(предс. др. Бокова) ... местният комитет бе:
- председател кадемик Vassil Gjuzelev
- съпредседател др. А. Джурова
членове: Василка Тъпкова-Заимова, Г. Бакалов, Хр. Матанов, Миляна Каймакамова и ... т.н. все достолепни другари и другарки !!

- Та още не мога да смеля туй държавата Византия има ли я ... няма ли я ? - щот откак през 1757 г. Йеронимус Волф май оттогава е тази държава ??
Пък кога откъде руските православни през 15 век започват да възприемат византийски обичаи. Нъл, лед падането на Константинопол в 1453, Рус(матушка наша) започва да гледа на себе си като на последното продължение на Римската империя (виж Трети Рим). Това вярване се поддържало от редица популярни дейци на Руската православна църква и било допълнително подкрепено от брака на Иван III с племеницата на последния византийски император. Владетелите на Русия приемат титлата цар поради, изгубеният Цариград .
Руските императори-царе обявили, че си поставят за цел да възвърнат свободата на града, но въпреки разширението на империята на юг(за наша сметка), това никога не се осъществило.

- Това е брате, БАН писка, че му орязали средствата ... ама пари за конгреси се намират !!
цитирай
8. solinvictus - Taка е приятелю. . . тая групичка от ...
09.11.2011 22:25
Taка е приятелю...тая групичка от "научни" работници могат във фоаето на СУ да направят ена малка стутуйка на Волф и ена по големка на Царя Слънце хехехе тия двамцата са им създали "терен" за израстване ...
Не само руснЯците ,също така и австроунгарската школа и разбира се алеманската ...нали не си забравил какво е казал Бисмарк?
Сега става интересно ,че руснЯците изоставят тея славЯнски глупости и разлабиха малко "сезалЯ" и се отвориха разни папагали които почнаха да ни изкарват секакви и от секаде само и само да сме далеч от Балканите ,мдааа
Римската теза на Боцмана става все по изясненна...сега открих нещо интересно :
Знаеш ли как се наричат тези рицари които спечелват определена степен?
цитирай
9. get - - Това в контекста примерно ... каквото ти бях обяснявал за Влад Цепеш от Трансилвания ли ... ?
10.11.2011 00:01
solinvictus написа:
Taка е приятелю...тая групичка от "научни" работници могат във фоаето на СУ да направят ена малка стутуйка на Волф и ена по големка на Царя Слънце хехехе тия двамцата са им създали "терен" за израстване ...
Не само руснЯците ,също така и австроунгарската школа и разбира се алеманската ...нали не си забравил какво е казал Бисмарк?
Сега става интересно ,че руснЯците изоставят тея славЯнски глупости и разлабиха малко "сезалЯ" и се отвориха разни папагали които почнаха да ни изкарват секакви и от секаде само и само да сме далеч от Балканите ,мдааа
Римската теза на Боцмана става все по изясненна...сега открих нещо интересно :
Знаеш ли как се наричат тези рицари които спечелват определена степен?

... за който се говори, че е бил огласен за член на окултният рицарски орден на "Дракона" ли ?
Там са интересни нещата, но цялата работа мисля отива в още по-стари времена ?! - напиши, какво си открил ... темата ме интригява и то не отскоро !!

- поЗдрав

от боу"ил Гет Eupator таурос-скитский

П.П. ... знаеш ли че словаците имат една приказка от тези времена, относно власите-волос"ки, че били скопени волове :))) (междувпрочем от там произлиза името на валахите ... волос, отделно италианците ги наричат и до момента д"ахая, тоест дакия, това пък идва от едни воловари, които можем да ги свържем с древна Микена, троянска война и ахейците ... Менелай, Агамемнон и др. ?)
цитирай
10. solinvictus - Как мислиш за тази статуя в Конст...
12.11.2011 21:28
Как мислиш за тази статуя в Константинопол която изобразявала земеделския поминъка на българите и бил изобразен с ЕДИН ВОЛ как оре хахахахаха баси и това ни го казва корифея в монумента на турското ни хистори!
Записано е в ГИБИ-то тука има мого олигофрени които ни го цитират а то е една компилация от началото на 17 век ...каква нищета!

трябва ми надпис на саркофаг на някой рицар и ...войла!Намерих част ,но не ми върши работа !Интересното е ,че в края на 17 век ударно са сменяли подобни саркофази и разбира се надписите тоже.просто вектора на търсене трябва да сменя!
Какво мислиш за "именника на българските ханове"? защо е бутнат в компилацията на асирийските князе?
цитирай
11. get - - Хехе, за статуята не смея да говоря, щот по-скоро е паметник на "незнайният" интелектуал ?!! :))
13.11.2011 01:46
solinvictus написа:
Как мислиш за тази статуя в Константинопол която изобразявала земеделския поминъка на българите и бил изобразен с ЕДИН ВОЛ как оре хахахахаха баси и това ни го казва корифея в монумента на турското ни хистори!
Записано е в ГИБИ-то тука има мого олигофрени които ни го цитират а то е една компилация от началото на 17 век ...каква нищета!

трябва ми надпис на саркофаг на някой рицар и ...войла!Намерих част ,но не ми върши работа !Интересното е ,че в края на 17 век ударно са сменяли подобни саркофази и разбира се надписите тоже.просто вектора на търсене трябва да сменя!
Какво мислиш за "именника на българските ханове"? защо е бутнат в компилацията на асирийските князе?


- На времето(преди около 3 м) ме бе заинтригувала думичката "бустрофедон" ... на гръцки си го превежда едно към едно "биволска оран" ... ама малашка(малак е равнозначно на бивол ... онези черните, дето лежаха навремето в селските гьолове) !! Добре де казвам пак малашка ... мърляшка си работа с други думи - Защо ? - защото ако бе бивол-бик, требеше да го изпишат без това порочно вкарване на буквичките "стро" а направо боусведон, тоест "водя бика" ! ... после ми дойде една още по-еретична идея ! - Бе това, да не е нещо, като старобългарски "църковно-слИвянски" ... быйстро+водя(ведон) ... питах разни корифеи, те ми препоръчаха "да не мисля", от съм проЗд :)) ! ... от тук минавам на втората част от въпросът ти за Вавилонските царе(за нещо подобно в момента имам БАН от дЗвера ... плача :))) ! - Питах, го траките с египтяните на къв език са се разбирали докато са строяли в кооперация гробниците си(нъл са идентични) и той ме обяви за "враг на народа" :)) - Къв бе "препъни камъка" - Ми всички "корифеи" ни убеждават, че агЮптите са шпрехали афразийски(разбирай хЕйдейски) - Е-е-е, питам го значи аз, - Като как, по какъв начин са пренасяли тогава култУрата си един на друг ? - щот траките са шпрехали индуско-европейски ! - подобен е проблема с "Именника" и "асирийските царе" ?

поЗдрав
цитирай
12. solinvictus - хехе д3вера ша му дадат орден 'ви...
13.11.2011 15:31
хехе д3вера ша му дадат орден 'висока пирамид' хехехе според мен са си говорили на развален грцки както знаеш всичко е иъписано прво на грцки е от 5-6 те диалекта набедени за такива.Но на мен ми е интересно този русняк за что е гметнал таъи компилация там...може би му се е сторило ,че монголските легенди (пазени от някаква баба -на сътрудник от кгб) са много русняшки,а?

индоевропейски не беше ли и грцкия? или си е африканцки отсякзде?
Здрав и по!
цитирай
13. get - - Не му се съррдя на дЗверес "агюптски" ... ма то кара малко, като хЕйдЕйте - Дай да си ...
13.11.2011 17:10
... заплюем нещо действително старо идокументирано и от там да докажем - Ний сме най-старите !!
solinvictus написа:
хехе д3вера ша му дадат орден 'висока пирамид' хехехе според мен са си говорили на развален грцки както знаеш всичко е иъписано прво на грцки е от 5-6 те диалекта набедени за такива.Но на мен ми е интересно този русняк за что е гметнал таъи компилация там...може би му се е сторило ,че монголските легенди (пазени от някаква баба -на сътрудник от кгб) са много русняшки,а?

индоевропейски не беше ли и грцкия? или си е африканцки отсякзде?
Здрав и по!

- БустроВедон, що да е русняшко ... имай на предвид, че това дето сега се докарват за БАШ славяни, които на времето са ги нарчали МОСКАЛИ - Не е вярно !! ... те са си родени първоначално угро+фини, па после са възприели старобългарският през славобалтийският литовски език ! С други думи до към 11-12-ти векове, те са приказвали на някакъв език среден м/у маджалски и фински !! - После им носим църковните книжки и езика и те малко по малко научават български !! Пътвърждение на това, което ти обяснявам е че съвременният руски е по-близък до нашият език, отколкото примерно украинският или полски - защото те са отделили в по-старо време от общият праезик, наследник на който се явява и българският ... С други думи "съвременните руснаци" са деца(храненичета) на нашата култура и език !!
- Относно гръЧкият, доколкото схващам нещата основният и най-стар пласт(вероянно е европейски) ма посло става едно объркване и "във" или "върху" него започва да се трупа втори "по-нов" пласт, който е афразийски ... разбирай хЕйдейски !
- Защо става така и откъде - Най-вероятно през и чрез Агюпт ... кога последният през така нареченото "Междинно царство" става най-големият империалист в региона(средиземноморски). Тогава на негова територия се намъкват "хейдеите", които идват от държавата "Шем" от там "сем"ити. Същата е била на мястото на съвременен Йемен, също и съвр.Еритрея !!?

поЗдрав
цитирай
14. solinvictus - да, ясно сега разбрах!въпросът ...
13.11.2011 20:49
да,ясно сега разбрах!въпросът остава отворен обаче откъм КУРганите?
цитирай
15. get - - Хм, поради тези пусти кургани-могили се скарахме с дЗверЕс-а - Щот ... ще ти го покажа с ...
14.11.2011 10:59
... картинка !
solinvictus написа:
да,ясно сега разбрах!въпросът остава отворен обаче откъм КУРганите?

- Това е куполна гробница(относно употребата гробница съм малко !! ... скептичен ... по-точното е хероон, тоест място където се честват богове и герои) .... ето тази гробница http://www2.burglib.org/html/images/kupulna_grobnicaV.jpg - от Малко търновско имам в предвид. Нашите прАфесари я слагат от времето на "елинизма", тоест да е най-стара къде 6-ти век пр.хр. ??! - Аз пък му викам, че е поне с ДВЕ ИЛЯДИ ГОДИН да е по-стара и че се явява преходна форма м/у мегалитно съоръжение ДОЛМЕН - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/24/Cournols_dolmen2.jpg ... ТЕЗИ съоръжения ги датират къде рнна бронзова епоха ... това ще каже, кога Агюпт го е нямало или тъкмо се е създавал ?!!
- Тези могили се срещат най-вече по балканите, при нас и съвременна Гърция !! - Добре де ! - ама гръчките ги датират от къде 15-10-ти векове пр.хр., пък тези на наша територия откъде 6-4-ти и непеменно изписват, че са "елински". От друга страна могилите-кургани в украйна и краснодарски край(това е все земя на Стара българия) , но руснаците приемат, че са си техни и ги датират поне от 12-и век пр.хр. ?! ... пък и едва ли не, искат да изкарат "дорийците", които се появяват в 8-и век в централна Гърция, да са дошли от причерноморските степи(украински, не руски !) !! ... схващаш ли, каква "врътка" са измислили и правят чуждите историци ... пък нашите си траят и не смеят нищо да кажат относно датировката на "тракийските могили", които на територията на съвр. България са ... На територията на България има НАД ШЕСТДЕСЕТ ХИЛЯДИ !!!- такива тракийски могили, от които са проучени едва около 1000.
- Е питам аз, ако това са гробници на царе ... за шест века ... траките бая царе ще да са имали ??!! :))) ?? - явно тези съоръжения се строят поне от ВТОРО ХИЛЯДОЛЕТИЕ преди христа, кога още гърци е нямало ... пък египтяните са били просто, една територия с множество локални царе ... нямали са един цар-фараон !! ... това става по-късно ...

от Гет ктист - скит
цитирай
16. solinvictus - това за гптяните е като за прабъл...
19.11.2011 23:29
това за гптяните е като за прабългарите ундурми на н-та степен...те даже са си измислили и цели науки ,унивирситети и така нататък.
да д3вера се опитва да пропагандира ,но много любителски ...хехе добря че има приятелки които го подкрепят ...не разбирали но били с Него!хехехе важно е да пусне хякое и друго книжле ...да вземем и ние да напишем нещо ,а?
цитирай
17. get - - :))) - Тъкмо щех да питам ... от всичките му писанки - Да си правя ли извода ... ?
20.11.2011 23:03
... че имаме нация или народ "Египтяни" и-и-и ... айда-а отново БАН ?!! :((
solinvictus написа:
това за гптяните е като за прабългарите ундурми на н-та степен...те даже са си измислили и цели науки ,унивирситети и така нататък.
да д3вера се опитва да пропагандира ,но много любителски ...хехе добря че има приятелки които го подкрепят ...не разбирали но били с Него!хехехе важно е да пусне хякое и друго книжле ...да вземем и ние да напишем нещо ,а?


- Това, че в Египет е една мешавица от всекакви х"Ора ... знаеш ри от колко време му го говоря ?? - накрая се стигна дотам, че индиректно ми отговаря с последната си "публикация", че хиксите не били "хикси" ... ами азиатци ... Що е туй "азиатци" (???) ... Е...ш ли му м...та ??
- Отделно още от "хейдейско" време имаме наложена една истина, че по-мургавите "египтяни" създали държавата ... тоест нещо като, горната маала(Египет) с/у долната (делтата на Нил) !! :))
- Ма при делтата за мен имаме основание да мислим, че са ни живели некакви родствени ... поне в първоначалният етап от създаването на цивилизацията там ?
- Казвам му, дай да тръгнем по таз линия на разсъждения - Той пък ме обяви за сектант и враг на правилната линия на "египетската партия" :))) !! ... троцкиста му с троцкист и египетски великошовинист :))))))))) !!


поЗдрав !!
цитирай
18. solinvictus - да д3вера е ясен като прочетем ве...
23.11.2011 00:12
да д3вера е ясен като прочетем вестник!хехе ама ние можем да спретнем едно книжле ...което да е малко стрници ,но с развитие ...хехе демек 1 серия 2 серия ...и т.н. ефтино и с голям тираж и стряскащи заглавия ...например :
НАШИ (разбирай туркофилий) археолози копаещи Плиска установиха номадслия начин на живот на прабългарите откривайки Гранд Юрта под останките на Голямата Базилика ???
НЕВЕРОЯТНО!!!
Целият научен свят е ШОКИРАН???

п.п. баси и простотията дали ще я купи нЕкой,а?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: solinvictus
Категория: История
Прочетен: 1489449
Постинги: 259
Коментари: 5363
Гласове: 5370